legat de secs

dar nu numai

Sunt doua tipuri de barbati care se masturbeaza (stiu, e vechi)

1. Cei care vorbesc deschis despre asta

2. Cei care nu recunosc

 

Ce vreau de fapt sa spun.Ei bine, am primit ceva reactii la postul in care explicam de ce nu am nevoie de vibrator.

Am noutati pentru voi domnilor: si femeile se masturbeaza. Si femeile care se masturbeaza se impart in doua categorii: cele care vorbesc deschis despre asta si cele care nu recunosc.

Si ca o parere personala: nu cred ca o femeie poate atinge orgasmul in timpul unui act sexual cu un partener pana cand nu l-a atins singura. Nu prea are cum, pentru ca e un proces complicat. Poate doar sa fie foarte foarte norocoasa. Eu nu am intlnit asemenea norocoase pana in prezent.

19 responses to “Sunt doua tipuri de barbati care se masturbeaza (stiu, e vechi)

  1. Andi ianuarie 18, 2012 la 18:34

    “Eu nu am intlnit asemenea norocoase pana in prezent”

    Am întâlnit eu ;)

    • Bila Bilosu ianuarie 18, 2012 la 19:39

      si eu tot de norocoase stiu …
      sunt foarte curios pe subiectul asta.
      are vreo legatura si cu starea de spirit adecvata orgasmul la voi?
      de ex: cauti sa ai starea de spirit potrivita, altfel iti refuzi partenerul?

  2. Bila Bilosu ianuarie 18, 2012 la 20:39

    foarte interesant subiectul.
    eu am intalnit si nu consider ca e nevoie de “foarte foarte norocoase”.
    trebuie dezvoltata treaba cu orgasmul la fete.
    eu cred ca are foarte mare legatura cu starea de spirit adecvata.

  3. Mary ianuarie 18, 2012 la 23:26

    As vrea sa aflu totusi de la o ea. oricum daca e reala povestea, sunteti amandoi norocosi :)

    • Lollekay ianuarie 19, 2012 la 11:00

      Nu cred ca tine de noroc, eu am fost indragostita de barbatii cu care am facut dragoste si am avut parte de orgasm cu ei. Masturbarea o incerci din curiozitate, dar nu cred ca ai aceleasi trairi ca atunci cand te atinge un barbat pe care-l iubesti. Asta simt eu, si asta gandesc, nu este obligatoriu sa fie asa pentru toate femeile, cred ca depinde foarte mult si de prima experienta sexuala, din punctul asta de vedere ma pot considera o norocoasa.

    • Mary ianuarie 19, 2012 la 11:12

      Lollekay, mersi pentru interventie. Deci sa inteleg ca tu ai avut primul orgasm intr-un act sexual cu un barbat. Norocoas-o :D .

      A fost clitoridian sau vaginal?

  4. Lollekay ianuarie 20, 2012 la 12:10

    @ Mary
    Ambele, si s-a mai intamplat ca la un singur act sexual sa am doua orgasme, mai rar, dar a fost. :)

    • Mary ianuarie 20, 2012 la 14:44

      Nu stiu totusi daca vorbim de acelasi lucru, am recitit si lasa loc de interpretari.

      Deci primul orgasm din viata ta a fost la un contact sexual cu un barbat?

    • Adina ianuarie 20, 2012 la 22:30

      Primul orgasm din viata mea a fost la un contact sexual cu un barbat.Masturbarea, s-a intamplat mai tarziu, dupa cum ti-am mai scris a fost doar o curiozitate, dar care nu m-a satisfacut..Dar acum depinde de experientele avute de fiecare in parte, cred ca te influenteaza foarte mult si barbatul cu care iti incepi viata sexuala.Pe mine m-a amuzat teribil ca iubitul meu de-atunci era uimit ca sunt virgina la 20 si ceva de ani.Nu spun povesti, a fost mult mai atent cu mine, m-a facut pur si simplu sa-mi placa sa fac dragoste.

    • Mary ianuarie 21, 2012 la 16:08

      Mersi pt raspuns. Sigur ca conteaza primul partener

    • Mary ianuarie 21, 2012 la 16:49

      Lollekay, acum sa intram putin mai in detaliu. Cum ti se pare orgasmul vaginal in comparatie cu cel clitoridian?

  5. Lollekay ianuarie 20, 2012 la 22:46

    Mary, o sa ma-jure sora-mea de o sa ma spurce, am intrat pe laptop-ul ei sa-mi verific e-mail-urile si nu am mai fost atenta la adresa de e-mail trecuta cand ti-am raspuns( @ Adina). Sper sa-i treaca repede. :)

  6. Laur ianuarie 26, 2012 la 13:21

    Hmm… Primul meu orgasm n-a fost nici in timpul masturbarii, nici in timpul sexului. Eram virgina, aveam un prieten, ne-am dus undeva pe camp, ne-am luat la sarutat, omul s-a urcat pe mine si s-a frecat cu penisul erect din pantaloni peste stiti voi ce. Si am avut atunci primul orgasm, de care nici nu stiam ce e si de ce s-o simtit asa de bine :D Apoi am tot cautat senzatia aia si asa am descoperit oarecum masturbarea.
    Apoi a fost primul mascul ce m-a “initiat” in ale sexului. Lipsit de rabdare si bun simt, n-am avut in veci orgasm cu el – dar mimam cat puteam de bine, ca asa am auzit ca faceau fetele mai mari :D
    Dupa catva timp, cand am vazut ca nu pot ajunge iarasi la starea de bine ce-o avusesem pe camp si cand am vazut ca sexul nu mi-aduce satisfactia despre care tot auzeam, am inceput sa ma “cunosc” mai bine :D Abia dupa ceva timp (mult timp!) in care am analizat tot ce simteam, cum simteam, cand simteam, cum trebuia sa fie miscarea, ce presiune, in ce pozitie, etc – abia atunci am avut si eu orgasm in timpul sexului! Toata treaba a durat cam 2 ani. …

    Am intalnit fete care au avut orgasme in timpul sexului inainte sa descopere masturbarea. Am intalnit si din astea ca noi. Eu cred ca depinde de fiecare din noi, de cum reactioneaza corpul si mintea la actul sexual si de ce parteneri avem la inceput.

    P.S.: Masturbarea NU ma satisface, ma face sa vreau sex si mai cu ardoare ca inainte! Doar daca am sedinte indelungate de masturbari, in care sa am cateva orgasme, atunci ajunge sa nu-mi mai trebuiasca, da’ in general e ca ajung sa obosesc :)))

    Intrebare: fetele se masturbeaza cand sunt intr-o relatie? Daca da, sub ce conditii? Adica ce va determina sa faceti asta?

    • Mary ianuarie 26, 2012 la 13:55

      sigur ca si femeile si barbatii se masturbeaza si in timpul unei relatii. probabil sunt si exceptii,

      ce te face sa te masturbezi? o sedinta de masturbare poate sa aiba sau nu legatura cu relatia in care esti. cateodata ai chef sa fii doar tu cu tine insati :)

  7. Laur ianuarie 27, 2012 la 10:23

    Mah, sa stii ca de cate ori am fost intr-o relatie in care exista si atasament fata de barbatul de langa mine si lucrurile mergeau bine, eu n-am avut in veci chef doar de mine insami la capitolul asta. Pe mine ma apuca cheful doar de mine insami daca lucrurile incep sa nu mearga in relatie – fie din punct de vedere emotional, fie fizic. Daca avem cine stie ce partida fierbinte si se intampla sa nu termin din diverse motive (cum ar fi ca m-a deranjat ceva la el inainte de partida aia), atunci am chef sa ma termin singura. Sau daca lucrurile nu merg bine intre noi, incep sa am cele fantezii si tot singura prefer decat cu el. Dar in general eu nu-s adepta masturbarii in timpul unei relatii, ca doar de ce mi-s in relatia aia? Ca sa pot sa am sexy time de cate ori am chef si sa ma simt bine, nu? (ma rog, printre multe alte motive). Serios ca mie mi se pare aiurea sa ma masturbez cand totul merge struna si pot fi satisfacuta de el.
    Stiu ca la barbati mentalitatea e alta, dar credeam ca majoritatea femeilor simt si gandesc ca mine – de aia am intrebat, ca sa vad daca nu cumva ma insel….

    • Mary ianuarie 27, 2012 la 10:30

      pai sunt situatii si sutuatii. dau un exemplu: in timpul sarcinii s-ar putea ca sexul cu partenerul sa fie f inconfortabil si 5 minute in intimitate sa rezolve problema. alt exemplu, daca partenerul nu e acasa sau pur si simplu nu e disponibil, din nou cateva minute de intimitate rezolva situatia. altfel cateodata ai nevoie sa fii doar tu cu tine insati/insuti.

  8. Laur ianuarie 27, 2012 la 10:43

    Ah, aia cu sarcina n-am experimentat-o, da’ te-nteleg – numa’ ca n-am habar cum as reactiona eu.
    Daca partenerul mi-e plecat sau nedisponibil, eu prefer sa-l astept, ca iese cu nabadai la revedere :D
    Eu cand am chef sa fiu doar cu mine insami, de obicei prefer sa citesc sau sa dorm sau sa stau pe net, nu sa-mi fac una mica… ‘oi fi eu mai altfel decat restu’ lumii? …

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 124 other followers

