legat de secs

dar nu numai

Una din cele mai bune metode de contraceptie este prezervativul

Se stie deja, te protejeaza si de sarcina si de bts-uri si mai are si avantajul ca aduce caldura in plus in procesul de frecare, caldura care ajuta femeia sa ajunga pe culmi inalte ai repede.

 

Dar ce folos daca barbatul nu il suporta?

 

Tu ce simti cand faci sex cu prezervativ?

5 responses to “Una din cele mai bune metode de contraceptie este prezervativul

  1. dan Ianuarie 16, 2012 la 19:41

    Carcotasii ar spune ca simt mai multe cand faci sex cu femeie nu cu prezervativ😀

  2. Laur Ianuarie 26, 2012 la 12:03

    Si totusi prezervativul se mai si rupe.
    Iar eu is alergica la latex. Si mi-a luat ani de zile sa-mi dau seama de asta, ca in Ro nu exista notiunea de alergii la latex. Abia in ultimii ani am realizat asta si am descoperit cele din non-latex de la durex care-s ale dracu de scumpe.

  3. Laur Ianuarie 26, 2012 la 12:34

    Alergia lor e mentala.
    A mea e fizica: mi se umfla, ma ustura, ma doare, se inroseste, ma mananca si mi-e incomod sa shed pe scaun sau pe orice vreo saptamana – doua si merg mai cracanata😀 Pana si doftorii de-aici m-au analizat si-au zis ca asa e: am alergie la latex, da’ e un fel de alergie interna, nu externa. Adica daca-mi pun manusi de latex pe maini is ok. Daca imi baga un furtun de latex pe gat, pot sa si mor (asta la endoscopie zic).
    Ma rog, e nasoala treaba. De aia prefer sa am un singur partener pe o perioada indelungata, unu’ in care sa pot avea incredere ca nu umbla aiurea si sa nu folosesc prezervativ. E drept ca e cam riscanta treaba, da’ nah… Nu-s atat de bogata incat sa imi tot cumpar non-latexuri, ca mi-ar trebui vreo 3-4 pachete pe saptamana :)))) Asta ar fi cel putin 200 de lire pe luna, bani pe care n-am de unde-i scoate :))
    Ma rog, pana acum am avut noroc si n-am luat nici un bts. (Fac analizele regulat si asa stiu ca-s ok). Sper sa am si de-acu’ incolo, macar pana apuc sa imi permit sa cheltui atatia bani pe non-latexuri :)))

Lasă un răspuns

