legat de secs

dar nu numai

oralul si igiena

ok, a venit momentul fierbine, yes, o sa faceti sex. bun. si speri si la un oral. stii ca ea mai face si din astea cateodata. fugi repede la baie, nerabdator, si iti speli cel mai bun prieten. dupa care te intorci in dormitor. si poate chiar primesti ceea ce ti-ai dorit. sau poate nu.

ceea ce pot sa-ti spun sigur e ca genul asta de spalat, partial, e o cale destul de sigura sa iti scarbesti partenera. care nu se va prezenta ever la tine pentru un sex oral spalata doar partial.

7 responses to “oralul si igiena

  1. dan Ianuarie 16, 2012 la 19:36

    Depinde de unghiul din care privesti lucrurile.
    Poate sa insemne si extra atentie pentru ea🙂

  2. dan Ianuarie 20, 2012 la 15:22

    Credeam ca eu sunt prea kinky insa tu esti prea kinky daca ai gandit atat de departe😀
    ….extra atentie pt ea ca faci asta cu Gigel chiar daca l-ai dusuit in prealabil😀

  3. Laur Ianuarie 26, 2012 la 11:57

    Cred ca Dan spune ca daca oricum te-ai spalat in prealabil – aka la dush – si apoi mai speli o data in chiuveta inainte de sex, nu de alta, da’ ca sa fii sigur ca esti curat – atunci asta e extra atentie pentru ea. De acord.

    Dane, eu cred ca Maria se referea la aia care NU se prea spala si doar il uda putin cu apa de la chiuveta inainte de sex. Pentru ca sunt si din astia, care nu stiu sa traga dracu pielita aia jos, sa spele si sub nenorocita de palarie, ca acolo se aduna tot ce-i rau si dezgustator :)))

    Eu una nu accept nici macar sex vaginal daca miroase a ceva. Nu de alta, da’ daca ma imbolnavesc de cine stie ce infectie stupida? Clar, daca miroase omu’ ori il duc la dush si-l spal eu (daca se poate si sa-i arat si prostului cum tre’ sa isi spele falusu) – ori nu ma mai agit, ca si-asa-mi piere cheful. Tre’ sa recunosc ca foarte rar m-am dus la dush cu un el in situatia asta, in 99% din cazuri am incheiat orice activitate si legatura cu omul. Unora le-am zis ca-s nespalati si de aia, altora nu le-am dat motive, doar i-am dat pe usa afara.

    ***

    M-ai facut sa ma gandesc: la faza asta m-am dus la dush doar cand eram intr-o relatie serioasa si omul facuse cine stie ce munci fizice intr-o zi de vara fierbinte si i-am zis glumind ca putim amandoi si ca deh, mai schimbam locatia daca intr-adevar are pofte😀
    Da, sunt obsedata cu mirosurile si igiena intima😀

  4. Laur Ianuarie 26, 2012 la 12:38

    Si mie-mi place sa cred ca-s normala🙂 Dar deh, si micile obsesii pot contribui la o normalitate generala😀

Lasă un răspuns

