legat de secs

dar nu numai

pasiunea mea in viata e femeia cu mustata

Asa canta pe vremuri un coleg.

 

Ce vreau eu sa spun… Cunosc o singura femeie careia nu-i creste mustata. Una singura din sutele pe care le cunosc. E ok, asta e, ne cresc fire sub nas, mai mult sau mai putin vizibile, mai lungi sau mai scurte, mai mult sau mai putin colorate. Traim si asa, desi barbatii ne viseaza fara pic de par pe tot corpul mai putin de la ochi in sus.Ne descurcam cum putem, mai la cosmetica, mai o ceara fierbinte acasa, mai un decolorant, dupa dispozitie, buget si posibilitati.

 

Ce ma scarbeste e atitudinea unor femei care dau ochii pe spate draga(!) si arata cu degetul: uite, uite, ce daca e frumoasa, ce daca e apreciata? de fapt, stati asa sa va spun eu, femeia aia are mustata!

3 responses to “pasiunea mea in viata e femeia cu mustata

  1. Tina Ianuarie 11, 2012 la 14:12

    LOOOOOL mi-a placut cantecul🙂

  2. dan Ianuarie 16, 2012 la 19:39

    Depinde de mustata, nu ma deranjeaza mustata unei femei daca nu are firimituri de paine in ea😀

Lasă un răspuns

