legat de secs

dar nu numai

Ciclul menstrual normal

este de la 28 pana la 36 de zile.

8 responses to “Ciclul menstrual normal

  1. Caren Ianuarie 11, 2012 la 12:03

    la mine e de la 24 la 32…🙂 cel normal🙂

  2. Tina Ianuarie 11, 2012 la 14:15

    deci mai jos de 28 suntem anormale?🙂

    • Mary Ianuarie 11, 2012 la 14:29

      mai jos de 28 sau mai sus de 36 este neobisnuit, nu neaparat anormal. daca nu mai exista nici o alta neplacere si ciclul vine cu regularitate, atunci nu e nimic de speriat.

  3. Laur Ianuarie 26, 2012 la 11:47

    La mine a fost mereu la mult mai putin de 28. Tot timpul a venit mai devreme, in general cu 7 zile mai devreme decat am calculat eu. Si ma-ndoiesc ca in 15 ani de zile am calculat numai gresit :)))
    Plus ca eu stiam de 21 – 28 de zile, niciodata n-am auzit de pana la 36… Deja as intra in panica daca s-ar face alea 28 de zile si nu mi-ar veni, pentru ca as fi sigur gravida daca s-ar intampla asta.

  4. Laur Ianuarie 26, 2012 la 12:05

    La cat de varza is doctorii de aici, am ajuns sa-mi cunosc corpul mai bine decat ei. La mine e normal asa, sa vina mai repede. Nush de ce, dar e ok asa. Cand am fost la doctorii de aici ca am avut probleme, am ajuns de-am sangerat zilnic din martie pana in octombrie anul trecut. Tot singura am stiut ce-i mai bine pentru mine, am cerut ce-am vrut si stiut ca-mi face bine si in sfarsit mi s-a reglat iarasi la ritmul mentionat mai sus. Dar doar de luna trecuta a inceput sa se regleze. Si vad ca incep sa am si un PMS mai putin deprimant si dereglant psihic, ceea ce e bine.🙂

    • Mary Ianuarie 26, 2012 la 12:24

      bun asa, asta e si ideea, noi trebuie sa ne cunoastem trupul mai bine decat medicii. era bine daca primeam educatia asta de mici, dar e bine si mai tarziu decat niciodata

Lasă un răspuns

