legat de secs

dar nu numai

Virusul papiloma (aka HPV) transmis pe cale sexuala?

Virusul asta ar avea doua caracteristici care te-ar putea interesa:

– cand e activ, se manifesta prin negi in zona inghinala (organ sexual+anus)

– prezenta lui in organism mareste riscul de cancer de col uterin (tu barbatule te-ai scos la faza asta, este?)

8 responses to “Virusul papiloma (aka HPV) transmis pe cale sexuala?

  1. Carmen Ianuarie 11, 2012 la 12:06

    NU sunt medic insa am asa, un feeling, ca o descoperi curand o legatura intre HPV si cancerul de prostata

  2. Tina Ianuarie 11, 2012 la 15:01

    ma bag si eu in vorba ca mararul in ciorba.
    din cate stiu eu, virusul papiloma se refera la o intreaga clasa de virusi care se pot mainifesta prin negi (veruci) in orice regiune a corpului nu numai inghinal. toti negii fac parte din familia papiloma virus sau HPV. depinde subclasa.

  3. Mary Ianuarie 11, 2012 la 15:07

    interesant Tina, merg sa ma documentez putin si revin

  4. Mary Ianuarie 11, 2012 la 15:12

    Tina, asa este cum spui tu, virusul papiloma se refera la o intreaga clasa de virusi. Cel care se transmite prin raport sexual este cel despre care vorbesc eu, cel care afecteaza zona genitala. O sa modific titlul. Mersi!

    • Tina Ianuarie 11, 2012 la 17:11

      eu doar aveam un pic habar de subiect pentru ca am avut de a face cu papiloame filiforme. si erau … pe gat LOL „cadou” de aceeasi clasa de virusi.
      imi place blogul tau, ataci probleme de care majoritatea fuge🙂

  5. Probiu Ianuarie 11, 2012 la 18:24

    Asta i-am spus si eu dar intr-o forma mai scurta, gen „esti tare” si m-a intrebat „la ce?”…:)

  6. Mary Ianuarie 12, 2012 la 10:28

    Tina, e nevoie sa discutam si din astea mai tabu. mersi
    Parobiu🙂

Lasă un răspuns

