legat de secs

dar nu numai

Iti place?

Iti place sa primesti sex oral? Ofera sex oral.

 

7 responses to “Iti place?

  1. abis Ianuarie 23, 2012 la 11:55

    Nu as pune gura pe un organ sexual masculin, indiferent al cui ar fi, orice s-ar intampla🙂

    • Mary Ianuarie 23, 2012 la 11:57

      dar cine a vorbit de un organ sexual masculin?
      e vorba de organul sexual al partenerului (feminin sau masculin). o sa revin sa detaliez🙂

  2. abis Ianuarie 23, 2012 la 11:57

    Eu nu cred ca e corecta abordarea asta.

    Mai degraba: iti place sa oferi sex oral? Ofera sex oral. Nu-ti place sa oferi, nu oferi.

    Daca oferi doar pentru a primi in schimb nu il vei face niciodata asa cum trebuie.

    • Mary Ianuarie 23, 2012 la 12:02

      eu nu sunt de acord cu tine. sexul oral poate fi placut sau neplacut si pentru cel care ofera si pentru cel care primeste. sunt o multime de nuante aici. daca iti place sa iti vezi partenerul/partenera in extaz, atunci cu siguranta iti place si sa ii oferi sex oral.

      e o chestiune de viziune, de largire a orizonturilor. desigur ca e simplu sa spui, nu-mi place si ca atare nu fac. sau sa spui imi place sa primesc, dar nu-mi place sa ofer. cand doresti sa ajungi pe alte culmi cu partenerul/partenera, te ghidezi si dupa ce ii face celuilalt placere, nu numai dupa ce iti face tie.

  3. abis Ianuarie 23, 2012 la 13:29

    Primul raspuns era pt alta postare, scuze (aia cu „ti-ai face singur…”
    Nu stiu cum naiba l-am pus aici.

    Acum ca sa revin la subiect: pai nu ne contrazicem.🙂
    Eu intelesesem din ce spuneai initial (ca daca iti place sa primesti trebuie sa oferi) ca e ca un targ: ofer sex oral ca sa primesc la randul meu inapoi. Si cu asta ma „razboiam”.

  4. Laur Ianuarie 26, 2012 la 13:06

    Imi place mult si sa primesc si sa ofer😀 Si nu, nu e vorba ca ofer ca sa primesc, ci doar sa il vad cum se topeste de placere sub „conducerea” mea😀 Imi place sa-l vad ca e total si ireversibil la „mila” mea si ca are atat de multa placere, ca efectiv ii in alte lumi, transcedentale :))))

Lasă un răspuns

