legat de secs

dar nu numai

Tu cum ai face?

Esti genul de persona care si-ar incuraja copilul sa isi cunoasca trupul, sau din contra esti genul care ar interzice

si ar descuraja copilul pana sa si vorbeasca despre partile mai ascunse ale trupului sau?

Din nou am observat-o cum isi verifica preocupata portiunea dintre piciore, fara sa dea atentire prezentei mele. Cu blandete i-am atras din nou atentia ca asa ceva nu se face decat cand in camera nu mai e nimeni. 

Deci? In ce categorie te incadrezi?

4 responses to “Tu cum ai face?

  1. abis Ianuarie 23, 2012 la 11:53

    In categoria care nu interzice.

  2. Vasi Ianuarie 23, 2012 la 17:07

    nu i-as interzice, la urma urmei ce am/are de pierdut ?

  3. Laur Ianuarie 26, 2012 la 13:04

    Nu i-as interzice, din contra cred ca as intreba ce cauta, la ce se uita, ce vrea sa stie si i-as spune.
    La varstele astea mici oricum mintea lor nu duce la prostii, asa ca e momentul propice sa fii deschis cu copilul si sa-i explici anatomia. Chiar daca nu pricepe mare lucru acum, tot ii ramane in cap si face sens mai tarziu.

    Si eu eram obsedata de-a mea de mica :)))) luam oglinda de poseta a lu’ mama si ma chioram la ea pe toate partile, ore in sir :)) Si nu m-o facut nici lesby, nici ciudata, doar mi-o cunosc bine acu😀

Lasă un răspuns

