legat de secs

dar nu numai

Tu ti-ai face

sex oral fara nici o retinere?

Daca ai fi tu in locul persoanei de la care ceri sex oral, da.

6 responses to “Tu ti-ai face

  1. admin Ianuarie 21, 2012 la 20:32

    Dacă asta ar presupune să-mi scot 2 coaste, cu siguranță nu!🙂🙂

  2. abis Ianuarie 23, 2012 la 15:17

    Deci nu

    As prefera sa fac unei femei.

    • Mary Ianuarie 23, 2012 la 15:40

      intrebarea nu se refera la preferinte

      intreabrea e daca te gasesti suficient de ingrijit. (cred ca trebuie sa gasesc o modalitate sa reformulez ca se pare ca mesajul nu ajunge cum trebuie)

  3. Vasi Ianuarie 23, 2012 la 17:06

    eu da, toata ziua

  4. Laur Ianuarie 26, 2012 la 13:02

    Sa stii ca mi-as face, daca m-as putea dedubla si simti din perspectiva ambelor persoane in acelasi timp😀

    Ioai, ce imaginatie bolnava am :)))

    (Evident ca mi-as face, ca stiu cum o intretin si ca e perfect ok, plus ca mi se pare o tampenie sa te deranjeze propriile fluide!)

Lasă un răspuns

