legat de secs

dar nu numai

orice partida necesita compromisuri. fluidele.

da, actul sexual poate fi minunat, sublim si inaltator. dar intotdeauna vine la pachet cu diverse neplaceri peste care trebuie sa treci.

oricat de scarboase sau dezgustatoare ar fi, cumva fiecare dintre noi reusim sa trecem peste senzatia pe care ne-o lasa fluidele secretate de organele sexuale personale sau ale partenerului/partenerei.

 

poti sa incerci sa te gandesti la altceva, sa eviti sa atingi anumite zone, sa iti opresti respiratia pentru un timp si altele.

tu cum faci?

 

 

29 responses to “orice partida necesita compromisuri. fluidele.

  1. Vasi Ianuarie 23, 2012 la 23:09

    Ma deranjau chestiile astea cand aveam pana in 20 de ani, dupa aceea au devenit rutina. E ca si doctorul cu sangele….

  2. abis Ianuarie 24, 2012 la 09:49

    Aici iarasi este o problema de atitudine.

    Daca ti se par „scarboase” ori „dezgustatoare” fluidele secretate de organele sexuale ale partenerului/partenerei in mod inevitabil se va simti acest lucru in timpul actului; un partener interesat, care tine la tine si care isi doreste o traire intensa impreuna nu poate scapa acest lucru si rezultatul este ca in loc sa aprecieze efortul pe care il faci de a invinge scarba pe care ti-o provoaca „fluidele” lui, doar pentru a-i face placere, vei obtine exact efectul contrar. Rezultatul va fi nemultumire, inhibare, reprosuri (chiar daca nu verbalizate), frustrari acumulate.

    Asa ca solutia (daca poate fi numita astfel) este sa agreezi tot ce tine de partener/a, inclusiv acele blamate fluide.🙂
    Pentru unele persoane stiu ca e mai greu…

    • Mary Ianuarie 24, 2012 la 12:19

      deci sa inteleg ca pe tine nu te deranjeaza absoulut nimic legat de o partida de sex? sau ai trecut demult compromisul la categoria rutina?

  3. Mary Ianuarie 24, 2012 la 12:20

    VAsi & Abis, multumesc pentru feedback🙂

  4. abis Ianuarie 24, 2012 la 12:46

    Mary, m-ar deranja lipsa de igiena, eventuale mirosuri dubioase prin zonele acelea, m-ar deranja rau o gura care miroase a tutun, insa daca ne referim strict la ceea ce ai scris mai sus („fluide secretate de organele sexuale ale partenerei” – inteleg prin asta lubrifierea vaginala din timpul preludiului, daca te referi la altceva te rog sa precizezi) nu am nicio problema. Poate chiar dimpotriva

    • Mary Ianuarie 24, 2012 la 13:10

      la ele ma refer in postul asta. mai departe te-am intrebat daca pe tine nu te deranjeaza nimic legat de o partida de sex. (sau ai trecut demult compromisul la categoria rutina?)
      poate mirosul specific zonei, poate gazele partenerei vreodata, poate mirosul transpiratiei ei, stiu si eu?

  5. abis Ianuarie 24, 2012 la 14:46

    Avand in vedere ca sunt niste zeci de ani de cand am inceput activitatea asta, poate ca oi fi trecut la „rutina” niste chestii la care acum nu ma mai gandesc, nu stiu…

    Insa nu ma deranjeaza nici „mirosul specific zonei”, nici transpiratia care apare in timpul actului.

    Dar tu cum faci?

  6. sandu Ianuarie 25, 2012 la 13:23

    Sa iti fie scarba de fluidele partenerului ?
    Eu le ador, ma excita, le gust, le miros. Fac parte din actul sexual, cum sa iti fie scarba de ele.
    Si partenera la fel, ba chiar ii place de exemplu „sa inghita”.

    • Mary Ianuarie 25, 2012 la 14:27

      E un exemplu. Unora le e scarba, altora nu. Pe unii ii deranjeaza parul pubian, pe altii nu. Pe unii ii deranjeaza mirosul specific organelor sexuale, pe altii nu. Pe unii ii deranjeaza apropierea organelor sexuale de anus, pe altii nu. Face parte din realitate.

      Pe tine nu te deranjeaza absolut nimic din ceea ce implica actul sexual?

  7. sandu Ianuarie 25, 2012 la 21:52

    Ma deranjeaza persoanele care au inhibitii in pat si incerc sa le ocolesc, adica exact alea care nu suporta mirosul, gustul sau mai stiu eu ce. Daca iubesti persoana respectiva, e imposibil sa iti fie scarba de ceva „emanat” de el/ea😛

    Parul pubian hmm, cateodata imi place sa fie rasa ca sa „prestez” mai bine….in alta dati o rog sa il lase sa creasca😛 … Ma excita si bushul, e mai retro/natural asa.

    • Mary Ianuarie 26, 2012 la 10:27

      Sandu, mersi pentru feedback.

      Cred ca confunzi inhibitiile cu niste reactii naturale. Oricum, e bine ca stii ce vrei si ce nu vrei si pe cine sa ocolesti.

      Si totusi, tu nu ai nici o mica neplacere in timpul actului sexual? Daca de ex tragi un gaz fara sa vrei, cum te simti? sau cum se simte partenera/partenerul?

  8. kha Ianuarie 26, 2012 la 10:29

    Am observat ca acest „deranj” apare atunci cand partenerii nu mai sunt compatibili. Aceasta compatibilitate nu e doar fizica. E vorba si de compatibilitatea psiho-afectiva, energetica etc. Astel, daca la inceput tot ce tinea de actul sexual era perfect intr-un cuplu, dupa ceva vreme, sa zicem 2-3 ani, apar tot felul de lucruri deranjante. De fapt, nu apar, erau acolo de la bun inceput, numai ca au devenit deranjante. De ce? Pentru ca ceva nu mai merge intre cei doi. Poate fi o „defectiune” temporara sau un indiciu al faptului ca omu’ vine, da’ mai si pleaca.

    • Mary Ianuarie 26, 2012 la 10:36

      te duci cu gandul prea departe. exista persoane care au o repulsie fata de fluidele secretate de glandele corpului uman – fie ele muci, saliva, sperma etc.

      dar sa mergem putin mai departe kha. tu personal nu ai nici un fel de mic deranj in timpul unui act sexual? in general vorbesc.

  9. kha Ianuarie 26, 2012 la 10:35

    …asta e cel mai greu de acceptat: ca relatiile se mai si termina. Actul sexual spune multe despre dinamica unei relatii. E adevarat, pasiunea vine si trece, dar daca in locul ei ramane obisnuinta, compromisul sau complacerea, ceva acolo e…mort. Dupa ce trece pasiunea lucrurile ar trebui sa devina mai profunde, nu sa se transforme in rutina.
    Exista focul fierbinte al pasiunii, apoi focul rece, dar infinit mai intens, al unei conexiuni profunde dintre doua persoane. Cand se descopera acea conexiune, actul sexual se transforma.

    • Mary Ianuarie 26, 2012 la 10:39

      din nou kha, cred ca te duci cu gandul prea departe. eu aici vorbesc despre micile neplaceri naturale. cred ca trebuie sa revin cu un post mai detaliat pentru ca se pare ca nu m-am facut inteleasa.

  10. kha Ianuarie 26, 2012 la 10:49

    Aha…eu mereu caut cauzele pentru orice fel de neplaceri. Nu am intentionat sa fiu off-topic. Micile neplaceri naturale nu-s neplaceri in cazul meu, daca exista compatibilitate intre mine si partener. Daca nu exista, nimic nu-mi place, poa’ sa miroasa si a trandafiri.🙂
    Cat despre persoanele care au in general repulsie fata de fluidele corpului, nu stiu ce sa zic. Dupa cum ziceam, eu nu am o problema cu ele daca totul e ok intre mine si partener.

    • Mary Ianuarie 26, 2012 la 12:03

      nu e vorba de offtopic, stai linistita🙂
      eu doar incerc sa-i fac pe oameni sa vorbeasca, sa recunoasca ca un act sexual necesita compromisuri, ca nu e totul roz si numai extaz samd.

      „Micile neplaceri naturale nu-s neplaceri in cazul meu”
      poate vrei sa intri putin in detaliu, ce anume consideri neplaceri naturale si cum anume treci peste ele. despre asta incerc eu sa vorbesc.🙂

  11. Laur Ianuarie 26, 2012 la 11:08

    Hai sa-ti raspund si eu🙂
    Ma deranjeaza daca omul nu se spala constant. Adica daca miroase a transpiratie intre picioare inainte de actul sexual. E drept ca daca te apuca spontaneitatea nu ai timp de dusuri, dar daca omul se spala frecvent dupa ce urineaza, atunci nu mai miroase a ceva ce provoaca repulsie. De asta mi-am cautat mereu parteneri obsedati de curatenia personala – si i-am gasit, slava domnului!
    Daca omul miroase a transpiratie proaspata – ma excita. Daca e iesit de sub dus si sunt doar mirosurile naturale – iarasi ma excita. Nu stiu daca ai observat, dar cand un barbat are erectie, emana un anume miros dintre picioare😀 Ei, ala ma excita si dupa ala imi dau seama daca e curat acolo jos sau nu :))) Cand nu e curat, mirosul e groaznic! Cand e curat, miroase extraordinar de fain!
    Referitor la fluide: daca sunt legata afectiv de om, nu ma mai deranjeaza mirosul sau gustul fluidelor lui. Daca sunt cu omul doar pentru sex si nimic altceva, evit sa ii miros sau gust fluidele – ca nu ma pasioneaza, din contra, mi se cam apleaca sa le simt.
    Au fost cazuri cand ma deranja mirosul sau gustul lui – datorita a ceva ce mancase in ziua aia si ii schimbase gustul, dar atunci fac un compromis: nu zic nimic si clar nu inghit nimic, nici macar din greseala :))))
    Cunosc si eu oameni care nu sufera fluidele partenerului, oricare ar fi partenerul. Din pacate, sexul pentru ei nu e un lucru asa de grozav si in general sunt oameni frustrati, din diverse motive. Eu, ca si voi, consider ca daca iti place partenerul din toate punctele de vedere, apai iti place cu tot cu fluide si mirosuri! (repet, nu vorbesc de nespalati aici😀 )

    • Mary Ianuarie 26, 2012 la 12:17

      In sfarsit cineva care pune punctul pe i! Da sa te pup Laura😀

      deci miros de nespalat de ex. si laur, mirosul care vine de la barbat dintre picioare nu e numai de transpiratie. tine cont ca tot pe-acolo e si anusul.

      p.s. din nou, tot ce tine de compromis re relatie nu tine de subiectul pe care il discutam aici.

  12. kha Ianuarie 26, 2012 la 12:40

    Mirosurile naturale ale unui corp curat imi par ok la partener. Acum ca tot a pomenit laur…mirosuri neplacute imi par alea ce vin de la lipsa de igiena. Nu stiu daca as reusi sa fac compromisul asta… Sa se intample o data, treaca de la mine. Sa se intample frecvent…aia ar fi problema mare. Nu cred ca as fi dispusa sa fac compromisuri in ce priveste igiena.
    In cazul sexului oral, mi s-ar taia cheful daca as simti ca zona nu e curata…
    Ma gandeam la un scenariu: ambii parteneri sa depuna efort fizic pentru a construi ceva, de exemplu. Apoi sa le vina chef de „chestii”. Bineinteles ca la sfarsitul zilei nu ar fi proaspeti ca o floare, dar scena mi se pare cumva interesanta si cred ca as trece cu vederea ca nu am apucat sa facem dus…

  13. kha Ianuarie 26, 2012 la 12:43

    Sunt persoane care transpira abundent in timpul actului sexual. Acolo fluidele sunt mai multe decat ar fi necesar, dar in cazul asta merge facut un compromis, daca partenerul e de regula prieten bun cu apa si sapunul.

    • Mary Ianuarie 26, 2012 la 12:51

      ah, compromisurile le facem fiecare diferit, fiecare cu gusturile lui si fiecare cu limitele si tolerantele lui.

      personal imi place, ma incita, ma atrage mirosul de transpiratie proaspat🙂
      fiecare cu stolurile lui.

      cert e ca sunt rare momentele in care o partida de sex incepe si se termina perfect.

  14. Laur Ianuarie 26, 2012 la 12:49

    Mary, draga mea, te pup si eu :*

    Eu am vorbit numai de mirosul de transpiratie ca sa fiu cat de cat o lady si sa nu ma/ne ingretosez de dimineata.😀

    Eu vorbeam de mirosul de excitatie, de penis erect. Este un miros plin de feromoni si naiba mai stie ce, un miros care pe mine ma innebuneste – daca vine de la omul de care oricum sunt atrasa si daca omul e curat. Dar acest miros poate fi extrem de ingretosator si scarbos si provocator de dorinta fizica de-a voma, daca omul nu se spala regulat, nu-si schimba chilotii zilnic sau nu se spala cum trebuie si apuca sa i se adune tot felul de chestii sub „palaria” respectiva😀

    Trebuie sa mentionez totusi ca, desi fumatoare, am un simt al mirosului extrem de dezvoltat si e unul din simturile care imi provoaca atractie sau dezgust vis-a-vis de persoanele din jurul meu. (E valabil si pentru femei: daca au un anumit miros ce nu-l suport, nu pot fi in preajma lor, nu le pot avea de prietene si mi-e foarte greu sa interactionez cu ele. Deci mirosul nu ma afecteaza doar din punct de vedere sexual, ci e parte din viata mea zilnica).

    Referitor la anus: sincer, daca omu’ nu si-l spala si nu si-l tine curat, ii simt mirosul daca ii cu spatele la mine, nu e combinat cu mirosul de erectie de care vorbeam. E intr-adevar un miros distinct si foarte nasol, dar nu se combina cu cel de erectie. (Cred c-am fost potaie in alta viata, zau!! :))) )

    Kha – la scenariul tau sunt de acord ca totul e super fain – presupunand ca oamenii aia doi fac oricum dush zilnic. Ca daca nu, se-mpute treaba :))))

  15. Laur Ianuarie 26, 2012 la 12:58

    Maria, sincer, nu-s de acord cu parerea ta cum ca-s rare momentele in care o partida incepe si se termina perfect. E posibil ca noi sa avem diferite definitii pentru acest „perfect”, e posibil ca noi sa privim lucrurile diferit sau pur si simplu sa avem experiente diferite – dar eu as dori sa mentionez ca nu-s asa de rare momentele de care spui. Sau, ma rog, nu pentru mine. In cel mai rau caz as spune ca ar fi 50-50, da’ totusi eu am avut in general partide super de sex si mai putine au fost cele in care ceva n-a mers cum trebuie.

    Cum definesti tu perfectul asta la care te referi? (Nu te intreb de ce-l cauti, ca doar toti il vrem :))) )

  16. Laur Ianuarie 26, 2012 la 13:51

    No, ok. Atunci la mine cu S. sunt perfecte mereu, pentru ca eu nu vad treburile astea ca fiind compromisuri😛

Lasă un răspuns

