legat de secs

dar nu numai

Vrei sa-ti incepi viata sexuala cat mai repede?

Sigur, vrei sa tii pasul cu generatia ta. Sa citim niste marturii.

Un bun prieten mi-a spus ca atunci cand ma arde cel mai tare sa imi incep viata sexuala, sa beau un pahar cu apa rece. Nu am inteles de ce decat dupa ce am ramas gravida si prietenul m-a parasit.

*

Mi-am inceput viata sexuala de tanar, pe la 14 ani. Tot de atunci am si virusul HPV in organism.

 

Si un caz extrem la Arhi pe blog, o tipa virgina la 36 de ani. Personal cunosc una de 47 de ani.

Nu zice nimeni sa te abtii pana la 50 de ani, dar nici sa o faci doar de dragul de a fi la moda.

 

Fa-o in asa fel incat sa nu regreti mai tarziu ca ai facut-o. Alege cu cap si daca nu ai din ce alege, asteapta pana intalnesti persoana potrivita.

Lasă un răspuns

