legat de secs

dar nu numai

Acest animal, femeia

Se pune intrebarea: cati parteneri sexuali poate avea femeia pana sa decada de pe pozitia de posibila sotie? Cu alte cuvinte, in limbaj mai popular, cu cati barbati se poate culca o femeie pana sa fie etichetata curva?

Asta intreaba Arhi intr-un post glumet pe care destui comentatori il iau in serios.

Daca Arhi e chiar glumet nu pot baga mana in foc. Dar cu siguranta subiectul adus in discutie e controversat.

Parerea mea: O femeie e normal sa se culce cu cati barbati are ea chef. Daca o face de buna voie si nesilita de nimeni, e strict treaba ei. Motivele pentru care o face delimiteaza o curva de o femeie deschisa la mine. Iar prin curva inteleg o femeie constransa din punct de vedere psihologic.

p.s. Imi dau seama ca viziunea mea e una neobisnuita, dar pot sa traiesc cu asta. M-am nascut sa am pareri neobisnuite.🙂

20 responses to “Acest animal, femeia

  1. abis Ianuarie 30, 2012 la 13:24

    Curva e una care face sex pentru bani ori pentru alte avantaje. Poate sa fie si un singur partener – dupa parerea mea curva suprema este cea care se marita pentru bani, pozitie sociala ori altele de genul asta.

    O femeie care a „bifat” multi parteneri nu e curva, daca o face de placere, curiozitate sau din dragoste.

  2. abis Ianuarie 30, 2012 la 17:04

    Interesant, dar nu am inteles ce vrei sa spui.🙂

  3. abis Ianuarie 31, 2012 la 08:25

    De ce spui ca nu exista curve – asta nu am inteles

    • Mary Ianuarie 31, 2012 la 10:12

      Cuvantul in sine, curva, poarta judecata oamenilor care pe de o parte acuza iar pe alta parte se folosesc cu deosebita placere de ceea ce are de oferit purtatoarea etichetei. Adica cuvantul curva este doar imaginea ipocriziei barbatilor.

  4. abis Ianuarie 31, 2012 la 14:21

    Eu nu vad nimic acuzator in cuvantul asta. Doar descrie ocupatia respectivei. Asa ca „florareasa”, „profesoara”, „doctorita”, „bucatareasa” etc.

  5. abis Februarie 1, 2012 la 11:46

    Nu glumesc. Curva este cea care face sex pe bani, atat si nimic mai mult.

    Eu unul prefer termenul de prostituata. Si nu vad nimic peiorativ in asta – pe forumul unde suntem amandoi membri am scris acum cativa ani in favoarea legalizarii.

  6. Li Februarie 3, 2012 la 10:06

    Putem sa vorbim intr-adevar de meseria de prostituata ?????
    S-au facut precis studii despre asta insa nu am apucat sa dau de ele.Parerea mea este ca la origine femeia nu se apuca de „meseria” asta pentru ca a vrut.Sau poate ma insel ???? Se poate face din … placere ?
    Atunci vorbim despre o discrepanta, o deosebire totala intre doua fenomene.
    Nu mai putem sa le bagam pe toate in oala cu „curve” .Ce cuvint neplacut ! Repetati-l de mai multe ori una dupa alta.Auditiv este un cuvint total urit.

  7. abis Februarie 3, 2012 la 10:53

    Li, sunt multe meserii de care nicio femeie (sau barbat) nu s-ar apuca pentru ca a vrut, ci pentru ca nu a avut incotro, nu a avut posibilitatea de a alege alta. Cei care matura strazi ori vidanjeaza fose, or face-o din pasiune?

    Exista persoane care fac intr-adevar prostitutie pentru ca asa decid, pentru ca asa le place. Daca tu nu stii cazuri (si Mary la fel) nu inseamna ca nu exista. Uite, stiu cazul unei tipe care sta toata ziua la spa, prin malluri, pe la coafor, masaj, solar samd; are zilnic (atunci cand lucreaza) cam 2-3 intalniri sexuale cu barbati de la care percepe cca 100 euro/ora. Din cate stiu, nu-i displace deloc ceea ce face.- pur si simplu imbina utilul cu placutul.

    • Mary Februarie 3, 2012 la 11:33

      ok, asta nu inseamna si ca e adevarat🙂
      bine, inteleg punctul tau de vedere. tipa este prostituata. dar este si curva? tu ce crezi?

  8. abis Februarie 3, 2012 la 11:35

    Eu cred ca cele doua cuvinte inseamna acelasi lucru, ti-am mai spus asta🙂

    Daca asa zice, cine sunt eu sa o contrazic?

    • Mary Februarie 3, 2012 la 11:49

      poate o sa ai ocazia sa o intrebi daca se considera prostituata/curva si daca face diferenta intre cele doua cuvinte

  9. Li Februarie 4, 2012 la 08:48

    Putem sa le diferentiem cam asa : prostituata o face pentru bani si, Abis zice , unele si din placere iar curva o face numai din placere .Adica celei din urma ii place sa schimbe partenerii ca eu ciorapii insa fara sa ceara „ajutor” material de la parteneri.O face pentru ca este incapabila sa mentina o relatie sau pentru ca are o disfunctie organica care o „alearga” de la spate.
    Am nimerit bine ?

Lasă un răspuns

