legat de secs

dar nu numai

Dezgust cu botez

Am fost sambata la un botez din spirit de solidaritate, nicidecum din convingere. Botez ortodox ținut într-o bisericacatolica. Nu am venit cu asteptari, dar cu siguranță am plecat dezgustata. Preotul a avut pretentia ca părinții sa lase copilul sa planga, ceea ce a si făcut. O ora. Si a mai avut pretentia, pe care dealtfel nu i-am satisfacut-o, sa nu las copiii sa alerge prin biserica. Ah, si sa nu stam cu mâinile in buzunare, ca suntem in biserica!

Ma simt totuși razbunata, i-am schimbat copilului un pampers urat mirositor in biserica.

10 responses to “Dezgust cu botez

  1. mircea Februarie 1, 2012 la 10:49

    Sper ca ai si lasat pampersul acolo… ca sa fie sfintit, nu de alta!

  2. abis Februarie 1, 2012 la 11:49

    Preoti cretini si parinti idioti. Cum sa lasi copilul sa planga o ora?!

    • Mary Februarie 1, 2012 la 12:08

      imi venea sa ma ridic si sa-i spun preotului sa faca o pauza sa lase mamica sa-si linisteasca cupilul. n-am facut-o ca au inceput ai mei sa alerge si a trebuit sa ma tin dupa ei.

      de parinti ce sa zic? oameni obisnuiti, din astia cu respect fata de biserica si preot…

  3. abis Februarie 1, 2012 la 12:54

    Inteleg respectul, dar mai presus ar trebui sa fie grija pentru propriul copil

    • Mary Februarie 1, 2012 la 14:19

      nu intelegi bine, in lumea bisericii biserica vine prima, apoi barbatul, apoi femeia, iar daca mai ramane ceva si pentru el, copilul

  4. corcodusul Februarie 1, 2012 la 14:36

    in general, botezul la biserica catolica dureaza vreo 15 minute… o ora e slujba de duminica. si nici nu-ti ineaca copilul. dar pauza astia nu fac nici daca moare cineva in timpul slujbei (a fost un caz chiar recent).
    ps: acuma pe bune, chiar ati stat cu mainile in buzunare in timpul botezului? mai lipsea sa scoateti niste seminte si o berica :))

    • Mary Februarie 1, 2012 la 18:33

      corcodusule,
      1. botezul la catolici dureaza in jur de o ora, been there 3 times😉
      2. da, am mai stat si cu mainile in buzunare, era frig.
      da serios acuma, de ce nu trebe sa stai cu mainile in bozonare in biserica. zau sunt curioasa.

  5. simplitaly Februarie 1, 2012 la 20:12

    statul cu mainile in buzunare era candva considerat lipsa de respect. Cine are un gram de creier stie insa ca respectul nu intr-un gest sta…

  6. abis Februarie 2, 2012 la 11:54

    E un banc (vechi):

    Azi m-am dus si eu la biserica. Cand ma uit la cucoana de langa mine, isi aprindea tigara. Doamne, ce tupeu! Sa scap berea din mana, nu alta…

Lasă un răspuns

