legat de secs

dar nu numai

De ce e avortul traumatizant? – sarcina nedorita

Pentru femeie, evident.

Ok, fizic e cum e, e o trauma fara dar si poate, mai putin pentru norocoasele care au bani sa-si plateasca avortul in clinici particulare cu super anestezii si tot confortul.

Dar trecem peste partea fizica si ajungem la psihic. Oricare ar fi motivul pentru care ai recurs la avort ca metoda ‘contraceptiva’, in minte si n suflet ramane acel ‘daca’. Daca eram mai atenta. Daca nu faceam sex. Daca el ar fi acceptat prezervativul. Daca eram mai puternica. Daca ma iubea. Daca aveam cu ce sa il cresc. Daca stiam ca exista alternative. Daca traiam in alta tara. Daca aveam si eu parinti care sa ma inteleaga. Daca nu ar fi fost gura lumii. Daca…

Completeaza tu lista

5 responses to “De ce e avortul traumatizant? – sarcina nedorita

  1. abis Februarie 7, 2012 la 10:26

    Tu ai o obsesie legata de avort… Nu pentru toata lumea este la fel de traumatizant.

  2. abis Februarie 7, 2012 la 12:08

    Fara suparare, mie mi se pare ca pentru cineva care este de parere ca „avortul este optiunea fiecarei femei in parte” faci cam multa propaganda anti-avort. Asa se vede de aici…

    Iti dai seama ca eu nu am facut niciunul pentru ca nu am cum.🙂
    Insa in cei mai bine de 20 de ani de cand mi-am inceput viata sexuala am trecut prin suficiente incat sa stiu ca, in multe cazuri, situatia nu este chiar asa cum o prezinti. Fireste, depinde de la femeie la femeie, pentru unele este o decizie mai greu de luat, pentru altele insa este mai usor si nu sunt afectate.

    Intreruperea unei sarcini este cu totul altceva decat o crima, asa cum o prezinta cei care se declara „pro-viata”.

    Dar, fireste, tu ai ultimul cuvant aici…🙂

    • Mary Februarie 7, 2012 la 12:15

      Abis, nu fac propaganda anti-avort, chiar nu inteleg de ce ai ajuns la concluzia asta.

      Eu, femeie, trecuta prin asa ceva, pot spune cum se simte si la multi ani dupa. Si la fel ca mine multe alte femei cu care am vorbit.

      Pentru ca vorbesc despre cum se simte avortul si fizic si psihic, adica descriu realitatea, tu concluzionezi ca fac propaganda anti-avort. Gresit, nu se poate mai gresit.

      Fac in schimb propaganda sexului facut in siguranta si fara riscuri.

  3. Pingback: Avortul – caz ipotetic « legat de secs

Lasă un răspuns

