legat de secs

dar nu numai

Idiocracy: vorbitul despre sex si DP nu se pupa

Am fost abordata in legatura cu pagina DP si mi s-a sugerat ca asta nu e locul potrivit pentru a discuta despre dezvoltare personala. In plus am fost atentionata ca nu sunt persoana potrivita sa vorbesc despre dezvoltare personala.

Cat de impotriva conceptului de dezvoltare personala poate fi ideea ca dezvoltarea personala nu se face intelegand mai bine sexul? Cat de incuiat in preconceptii poti sa fii incat sa emani o asemenea gogomanie?

(Surse foto: 1 2)

Cat despre mine nefiind persoana potrivita – cea mai tare gluma pe anul 2012! As vrea sa aud si niste argumente. Le astept cu nerabdare!

Acum sa iti explic doar doua motive pentru care DP merge mana in mana cu informarea despre sex:
– cunoscandu-ti mai bine trupul te ajuta sa traiesti mai sanatos, sa obtii mai multe satisfactii, sa il intretii mai bine
– cunoscand mai bine trupul partenerului sau partenerei te ajuta sa il respecti mai mult, sa ii acorzi mai multa atentie, sa stii sa obti de la el ceea ce iti doresti, sa ii produci mai multe placeri si mai putine neplaceri.

*

Memo:
Ce este de fapt dezvoltarea personala?
Este materializarea dorintelor:
– de imbunatatire a starilor de constientizare
– de imbunatatire a deprinderilor
– de atingere a potentialului personal
– de inbunatatire a calitatii vietii personale

Cu ocazia asta am innoit si continutul paginii dedicate.

9 responses to “Idiocracy: vorbitul despre sex si DP nu se pupa

  1. cowish Februarie 10, 2012 la 17:39

    draga Marie (pentru ca imi esti draga),
    Multumesc pt pastilele tale zilnice. Cred tare mult in ceea ce spui, dar am aflat lucrurile astea odata cu plecarea din ro. Mi-ar fi placut sa le aflu mai devreme, sa nu ma fi simtit umilita.
    M-a indignat la culme articolul lui Arhi legat de „cam cati au fost inaintea ta”, dar inainte de a comenta m-am calmat. Pana la urma face parte dintr-un tot, „asa e lumea acolo”.
    cu drag,
    Cowish

    • Mary Februarie 10, 2012 la 19:06

      Multumesc, face bine un feedback pozitiv. Apreciez ca intelegi importanta trecerii in comentariu a impresiilor.🙂

      Pe Arhi eu nu il iau chiar in serios cand abordeaza subiecte din astea sensibile, am vaga impresie ca doar provoaca.

      Cu ‘asa e lumea acolo’ ma lupt eu acum pentru ca refuz sa cred ca ‘asa e lumea acolo’, convinsa fiind ca lumea aia nu are de fapt expunere la o educatie corecta si valoroasa. am teoria mea despre educatie si momentan experimentez.. Dar asta e o poveste pentru o alta zi.

  2. joker Februarie 11, 2012 la 07:30

    Ştii ce aş vrea eu?Neaţa..
    Să ne strângem toţi undeva în piaţa publică(bucureşteană) să vorbim despre secs.
    …..
    Până atunci, se va vorbi la fel ca şi până acum:adică prost şi folosit ca o armă. Împotriva oricui.
    Mi a venit în minte acum un passaj din paradoxul iubirii unde scrie pascal că sexul azi nu mai e o activitatea, e o bâtă cu care îi dobori pe ceilalţi.
    :)))
    perfect adevărat.

  3. Mary Februarie 11, 2012 la 09:14

    Neata Joker.
    Nu stiu daca ce vrei tu e posibil. Intrebarea care se impune in cazul tau e: ce anume faci tu pentru a materializa ceea ce iti doresti?🙂

  4. joker Februarie 11, 2012 la 09:45

    În altă ordine de idei aş organiza în românica o Consfătuire Naţională🙂
    şi, aş obliga(nu ca la votare) pe fiecare să-şi spună punctul de vedere şi nu neapărat despre el sau relaţia lui, ci să răspundă…Întrebărilor. Mele. :))
    Ar renaşte termenul de „audienţă”
    :))
    Belive. My🙂

  5. joker Februarie 11, 2012 la 09:51

    Ce vreau eu să fie posibil? La câtăă prostie serioasă a adunat românia în domeniul familial sau public ar crapa! Săreacaa.🙂

Lasă un răspuns

