legat de secs

dar nu numai

una calda, una rece

1. Una calda:

Asist la scena blogosferei de multi ani, cam de cand a inceput ea sa se contureze. Si cu tristete am constatat ca cei mai populari blogeri sunt si cei care nu se codesc sa mai scape si obscenitati. Anii au trecut si blogerii respectivi s-au mai maturizat din punctul asta de vedere. Iar azi am bucuria sa citesc la unul din ei un articol care blameaza obscenitatea.

Vezi aici intregul articol la Sebi pe blog, merita citit.

 

2. Una rece:

Am pierdut un prieten. Era el imaginar, dar tot prieten il simteam. Poate o sa observi ca i-a disparut linkul din blogroll.

9 responses to “una calda, una rece

  1. Bila Bilosu Februarie 21, 2012 la 10:41

    1. Sa speram ca obsecinitatea e doar o faza prin care trecem. Eu unul am incredere in Bendeac ca poate face umor de calitate.
    2. N-ai pierdut nimic. Cand spunea Badea despre el ca e infect nu-l credeam, bine … nici nu-l citeam😀, ieri l-am citit si din doua articole consecutive mi s-a facut scarba: ala cu zana si urmatorul cu Raduleasca.

    • Mary Februarie 21, 2012 la 10:45

      1. totul e o faza prin care trecem🙂
      2. vezi 1. hahaha
      nu judec oamenii atat de aspru pe cat o faci tu. stim deja asta amandoi🙂
      educatia este reaspunsul.

  2. abis Februarie 21, 2012 la 10:51

    Eu n-am inteles niciodata ce iti placea la blogul ala🙂

  3. Mary Februarie 21, 2012 la 11:24

    bila, ce spui tu acolo? hahaha

  4. Escu Februarie 21, 2012 la 12:46

    nici eu nu-i suport pe aia care injura in „show-uri” de comedie. s-a copiat prost de la americani. in loc sa invete de la Seinfeld, au copiat de la toti anonimii…

  5. Laura Februarie 21, 2012 la 14:45

    Eu una nu-i support deloc pe CEI ce injura…ei…se cred ceva cand o fac, dar nu asa

Lasă un răspuns

