legat de secs

dar nu numai

comentand pe unele bloguri

am observat cu o oarecare dezamagire ca unii blogeri permit comentatorilor sa se jigneasca intre ei. inchid ochii si trec mai departe. ba mai mult, ii incurajeaza.

 

am inteles ca femeia este vazuta si tratata ca o semi-fiinta. Este denumita fara nici o jena ziarizda in cazul in care face parte din presa, sau trimisa „inapoi in bucatarie” in caz ca discursul ei nu e la nivelul asteptarilor acestor masculi feroce.

 

Sunt oameni pe care ii am sau i-am avut in blogroll. Sunt oameni pe care i-am apreciat si ii apreciez inca pentru calitatile si pentru talentul lor specific, dar am atins o limita in cele cateva luni de cand am inceput sa comentez pe blogurile lor.

Asadar am decis:

– sa curat blogrollul pana cand oamenii se mai maturizeaza nitel (il pastrez doar pe vis pentru ca in ultima vreme chiar nu a iesit in evidenta in problema tratata aici)

– sa comentez ce gasesc demn de comentat chiar aici, ca sa ma scutesc de niste inconveniente prin case straine.

14 responses to “comentand pe unele bloguri

  1. simplitaly Februarie 27, 2012 la 11:16

    M-am gandit la tine ieri seara, la cinema. Am vazut filmul despre cum s-a inventat vibratorul🙂

  2. Pingback: mama a 7 copii care si-a ucis bebelusul « legat de secs

  3. Marius Februarie 27, 2012 la 12:28

    De aici si expresia: „Ce-ai fata? Esti n.f. ?😀

  4. Marius Februarie 27, 2012 la 13:29

    Zbang!
    analiza stiri is OUT from Prieteni blogroll!😀
    Oricum ma simt aiurea cu Abis deasupra mea :)).

    Pai acum pe bune, daca a fost inventat ca si tratament pentru isterie … faceam si eu legatura cu vorba din popor🙂. Cred ca plecand de la vorba aia a venit si ideea😉.

  5. abis Februarie 27, 2012 la 13:54

    Cica Hipocrate ar fi inventat primul dildo (tehnologia de atunci nu permitea inca vibratiile🙂 )

    Primul vibrator in adevaratul sens al cuvantului a aparut in sec XIX si era folosit doar de medici pe pacientele „isterice”.

  6. Marius Februarie 27, 2012 la 14:27

    Da, eu mereu am simtit ca sunt un leac pentru femei😀.

  7. Pingback: isteria femeilor aka sindromul nf aka nefe « legat de secs

  8. Nautilus Februarie 28, 2012 la 03:34

    am inteles ca femeia este vazuta si tratata ca o semi-fiinta. Este denumita fara nici o jena ziarizda in cazul in care face parte din presa, sau trimisa “inapoi in bucatarie” in caz ca discursul ei nu e la nivelul asteptarilor acestor masculi feroce.

    E o reacţie (isterică, adică demonstrativă pentru calitatea de nefe a muierilor cu penis numite Vasile, Gigi sau Costel care comentează🙂 ) la atitudinea de parvenitism feroce unor fiinţe care au senzaţia că odată ce au căpătat un dram de faimă în ochii publicului s-au transformat într-un fel de aristocraţie de neatins. (Exemple: „poporul român e cretin şi încerc să îl educ” – Simona Sensual, „profa de sex care face campanii anti-avort” – Laura Andreşan, „zeiţă a sexului, devoratoare de fotbalişti” – Ioana Popescu etc) Se înscrie în şirul reacţiilor isterice care (atunci când parvenitul e purtător de cromozom XY) începe cu zgâriatul maşinii şi se încheie cu o bătaie 10 contra 1 cu răngi, geamuri sparte şi maşini răsturnate la Buzeşti.

    ~Nautilus

Lasă un răspuns

