legat de secs

dar nu numai

religia ca penis

Religia e ca penisul. E ok sa ai unul si e ok sa fii mandru de el. Dar te rog nu il scoate in public si nu il flutura la oameni. Si inca ceva: te rog nu-l baga pe gatul copiilor mei.

16 responses to “religia ca penis

  1. Nautilus Februarie 28, 2012 la 04:24

    Cunoscând obiceiurile unui mare număr de popi catolici şi ortodocşi, poate că ultima frază se înţelege pe invers printre ei🙂

    ~Nautilus

  2. abis Februarie 28, 2012 la 10:31

    Il practica, cum sa nu…

  3. desculti Martie 1, 2012 la 20:14

    asta l-ai scris ca au bagat astia religia la clasa „o”?

    • Mary Martie 3, 2012 la 10:00

      @Marius: „Nu vad ce rau este in a studia ce pare au Ortodoxii despre religia lor.”
      nu e vorba ca doar studiaza despre asta, e vorba despre ce anume practica.
      se pare ca vor fi invatati ca daca pica de pe scara este pentru ca n-au fost cuminti si astfel ii pedepseste dumnezeu. plus alte asemenea mizerii.

  4. Marius Martie 2, 2012 la 15:30

    Am vazut si eu programa de clasa 0.
    M-am socat putin la Religie … dar cred ca mi-a trecut.
    Nu vad ce rau este in a studia ce pare au Ortodoxii despre religia lor.
    E doar o imbogatire a bagajului de cunostinte generale, necesar, zic eu, pentru a putea vreodata sa ai o parere serioasa despre faptul ca religia in general, si ortodoxa in particular, e buna sau nu.
    O sa am grija sa explic fetitei mele ca este vorba totusi despre o materie de studiu, nu despre o credinta pe care sa si-o insuseasca. Si ca vom trage concluziile impreuna in functie de ce credem noi, nu dupa ce si cum ne invata la scoala.

    Pe principiul asta am pregatit-o si despre a asculta un cadru didactic care o poate lua pe aratura, sa nu-l confrunte neaparat atunci, ci sa asculte si sa vedem acasa cum procedem mai departe. Deja educatoarea de la gradi se plangea ca este mult prea argumentativa si anul asta de gradi nu a reusit sa castige o contradictie cu ea, aduce non-stop contra-argumente … logice ce-i drept, dar sa mai faca si ca ea … ca doar ea e educatoarea.😀

    • laura.lala Martie 2, 2012 la 20:53

      @ Marius, nu mi se pare corect ca in scoli de stat sa se predea religia. Un stat european in secolul 21 ar trebui sa fie laic/secular. Asta inseamna ca religia nu are ce cauta in institutii de stat. Nici macar optional. Punct. Scoala/gradinita de stat e o institutie care se intretine din banii publici. Tot ce tine de religie ar trebui separat, educatia religioasa sa se faca la biserica in cadrul scolii de duminica. Nu sa platesc eu din impozite profesori de religie in scoli de stat. Banii aceia ar fi mai bine indreptati spre alte domenii, educatie sanitara de exemplu. Cred ca nutritia si educatia sexuala sunt de 10 ori mai importante decat religia.
      Educatie religioasa la nivel 0. Oribil. Am trait s-o vad si pe asta. Daca as fi parinte m-as revolta imediat. Nu mi-as lasa copilul sub nici o forma. La prima vedere pare inocent insa nu-i asa, nu degeaba musulmanii incep cu spalarea creierelor inca de la 3-4 ani. Atunci creierele sunt ca un burete, tot ce se acumuleaza in acea perioada ramane pe viata.
      Educatia religioasa de orice fel, legata sa nu de istoria tarii respective se face in sanul familiei si la biserica. Nu in scoli, gradinite, facultati, cazarme, tabere, etc care functioneaza de la bugetul statului.
      Mi-e scarba ca s-a ajuns pana aici, Romania nu mai este un stat laic. :((

    • Mary Martie 3, 2012 la 10:51

      @laura.lala: bine ai venit – ce onoare pe capul meu🙂

      Despre religia in scoli si bugetul de stat care plateste scolarizarea… majoritatea statelor europene au inca biserica bine infipta in sistemul de invatamant si asta cred ca nu poate sa ne vina in ajutor, dimpotriva. Doar ca aberatii de genul ‘gelu a cazut de pe scara pentru ca nu a fost cuminte si l-a pedepsit dumnezeu’ nu se intalnesc.

      Este cu siguranta un pas inapoi in evolutia noastra ca stat civilizat.

    • Marius Martie 3, 2012 la 19:27

      Eu nu vad de unde temerile voastre:

      1. Dumnezeu ne-a creat din iubire, dupa chipul Sau
      Omul, cea mai importanta fiinta de pe pamânt
      Sunt copilul lui Dumnezeu si al parintilor mei
      Ce înseamna sa fii crestin
      Cum vorbesc cu cei din jur
      Ce simt fata de ceilalti
      Cum ma comport ca un crestin
      O zi din viata mea de crestin
      2. Dumnezeu ne-a creat pentru a ne ajuta unii pe altii
      Familia mea
      Sunt crestin si la scoala
      Primii mei prieteni
      Preotul în viata mea
      Crestinii din biserica mea
      Oamenii din lumea întreaga
      3. Dumnezeu este întotdeauna cu noi
      O lume frumoasa, daruita de Dumnezeu omului
      Iisus Hristos si copiii
      Maica Domnului, mama noastra din Cer
      Îngerii, ocrotitori ai oamenilor
      Sfintii, prietenii lui Dumnezeu si ai copiilor
      4. Nasterea Domnului, darul lui Dumnezeu pentru oameni
      Nasterea Pruncului Iisus, bucuria copiilor
      Cum sarbatoresc Craciunul
      5. Învierea Domnului, împlinirea darului lui Dumnezeu
      Bucuria copiilor la Florii si la Pasti
      Cum sarbatoresc Pastile

    • Nautilus Martie 3, 2012 la 20:00

      …Fiindcă popii au talentul (perfecţionat prin exerciţiu în 2000 de ani) de a suci totul, oricât de frumos pare pe hârtie, în direcţii în care nu ai vrea să ajungi?🙂

      ~Nautilus

Lasă un răspuns

