legat de secs

dar nu numai

legat de secs

pravalia e inchisa, ne citim luni.

Vezi articol original

4 responses to “

  1. abis Martie 5, 2012 la 12:04

    Care e ideea acestei postari saptamanale? Nu inteleg – scrii cand ai timp, chef si ceva de spus, nu trebuie sa dai nimanui explicatii de ce nu scrii zilnic. Orice om are dreptul la o viata personala. Atunci, care este rostul acestei postari?

    (zambaret care exprima o mare mirare)

    • Mary Martie 5, 2012 la 12:17

      Atata timp cat nu devine deranjanta, imi place sa o folosesc. E ca placuta de la intrarea in pravalie pe care scrie ‘inchis’. Apoi vreau ca cititorul sa nu se astepte la comentarii aprobate sau raspunsuri la comentarii in ziua respectiva. Imi dau seama ca s-ar putea sa devina enervanta postarea totusi…🙂

  2. abis Martie 5, 2012 la 13:27

    Eu scriu pe blogul meu cand am ceva de spus si cand am timp, deci total neregulat, iar de intrat, intru cam la o saptamana sa verific daca sunt comentarii. In general nu prea sunt.

    Dar e normal – nu mi-am propus sa fac bani cu el.🙂

  3. Mary Martie 5, 2012 la 14:57

    Abis, nu e vorba de bani. Nu pentru moment, nu pentru o buna perioada de timp. E vorba strict de ce mi-am propus eu sa fac cu blogul asta, de awerness, iar asta necesita un oarecare ritm… bla bla bla chestiuni strict profesionale, nu mai continui🙂

Lasă un răspuns

