legat de secs

dar nu numai

pastila de a doua zi costa

in jur de 75 de ron, daca ar fi sa-i dam crezare lui Calin.

 

Intrebarea mea pentru tine, barbatule, e daca ai banii astia pusi deoparte atunci cand decizi ca prezervativul e naspa si refuzi sa-l porti.

 

27 responses to “pastila de a doua zi costa

  1. dojo Martie 6, 2012 la 10:25

    Io am folosit pastila de vreo 2-3 ori in adultie. Cand inca nu eram pe ‘pills’ de tot si se intampla sa fim nepregatiti (deh, mai greseste omul). am cumparat eu insa pastila, nu astept sa-mi faca nimeni servicii din astea, pentru ca, daca o imbulinez, eu patesc treaba, nu el trage.

    Deci orice gagica ar trebui sa stie cand o lasa pe dansa-ntransa ca se poate ajunge la chestii nasoale si sa ia masuri. Pastila in cauza (probabil discutam de Postinor, asa se chema pe atunci) te aranjeaza hormonal de n-ai vazut din astea, dar macar (in general) isi face treaba.

    Nu lasati pe altii sa va poarte insa de grija. Daca eu raman insarcinata (si nu ne doream), eu trag ponoasele, eu ar trebui sa trec probabil printr-un avort etc. Chiar nu e de joaca.

    • Mary Martie 6, 2012 la 10:35

      Eu incerc SI o constientizare a barbatului, pentru ca in genere contraceptia e considerata doar datoria femeii. Si nu e asa. Amandoi se distreaza, amandoi o fac fara protectie, amandoi trebuie sa fie implicati si in ceea ce urmeaza. Contraceptie de urgenta, avort, copil. Si emotional, si financiar. Si barbatul trebuie sa fie constient si sa isi asume responsabilitatea greselilor sau neglijentei.

      Si tocmai pentru ca nu e de joaca eu insist ca ambii parteneri sa isi asume responsabilitatea, inclusiv cea financiara.

    • Mary Martie 6, 2012 la 10:40

      apropo, tie nu-ti mai merge feedul? eu te am in google reader dar nu ai mai aparut cu ceva nou demult. acum dau clik si vad ca ai articole noi…

    • dojo Martie 6, 2012 la 11:27

      De acord ca si masculu’ tre’ sa caste ochii. Dar prefer sa fiu ‘safe than sorry’, vorba romanului. Nus’ ce are feedul, trebuie sa arunc un ochi. Saru’mana de raportare.😉

    • Mary Martie 6, 2012 la 11:54

      Asa am invatat eu de la un bloger meserias, sa ma abonez la feedul meu si astfel sa fiu la curent atunci cand nu mai merge🙂

  2. Marius Martie 6, 2012 la 10:49

    Dar femeia ii are? Daca tot ii permite unui barbat sa nu foloseasca prezervativul, ea nu are nici o responsabilitate?
    De ce e intrebarea ta doar pentru barbat?

    • Mary Martie 6, 2012 la 10:53

      Intrebarea mea pentru azi e doar pentru barbat pentru ca nu vreau sa amestec lucrurile.

      O conditie pentru ca barbatul sa fie considerat de incredere este ca el sa isi asume responsabilitatile ce decurg din deciziile pe care le ia (sau nu le ia).

      Contraceptia de orice fel este si ea o responsabilitate pentru barbatul activ sexual.

    • Marius Martie 6, 2012 la 11:02

      Eu m-as orienta mai degraba spre protejarea de BTS la barbati care rezolva si problema asta.

      Altfel, pilula de a doua zi nu e masura contraceptiva d.p.m.d.v.. E o masura in disperare de cauza, daca ai ajuns la ea undeva ai gresit.😀

    • Mary Martie 6, 2012 la 11:18

      Marius, protejarea de BTS-uri e o alta discutie. O alta problema. Nu vreau sa le amestec.
      Barbatul activ sexual trebuie sa fie constient de tot ce vine din distractia asta.🙂

      pilula de a doua zi se numeste in termeni medicali contraceptia de urgenta. Si este contraceptie pentru ca felul in care ea actioneaza previne instalarea sarcinii.

      Si da, e o masura disperata, de aia ii si spune ‘de urgenta’.

  3. abis Martie 6, 2012 la 11:54

    Mie mi se pare ca tu pui prea mare accent pe partea care ii revine barbatului. In fond, el propune, dar ea dispune, daca nu vrea sa accepte sex fara prezervativ, nu accepta si gata. E responsabilitatea fiecaruia sa isi ia masuri de protectie, dar sarcina femeia o poarta, asa ca este normal ca ea sa fie cea care ar trebui sa manifeste mai multa grija si atentie.

    Uneori nu cunosti un om nici dupa o viata; cum sa te astepti sa il cunosti dupa cateva saptamani de relatie ori poate chiar de la prima intalnire?! El poate ca maine nici nu o mai cauta, nici nu o mai suna – se intampla si de-astea. Daca el nu ii da femeii jumatate din suma (adica vreo 37 de lei) ea nu mai cumpara Postinorul? Nu cred ca in Romania este posibil ca cineva sa nu poata face rost (de la rude, de la prieteni, de la colegi) de 75 de lei pentru asa ceva, daca nu are suma asta in buzunar.

    In descrierile tale femeile par niste prostute care nu stiu sa spuna nu atunci cand este cazul.🙂

    • Mary Martie 6, 2012 la 12:06

      @Abis,
      1. doar ti se pare. Amandoi trebuie sa isi asume responsabilitatea pentru riscurile la care s-au expus impreuna. In cazul de fata o sarcina.

      2. daca situatia ar fi asa cum o descri tu, in romania nu ar mai trebui sa existe copii nedoriti, parasiti prin spitale sau aruncati in fantani sau fetite insarcinate sau parinti cu mai multi copii decat pot hrani samd.

      3. Te-ai mira cat de multe ‘prostute’ exista pe lumea asta mai Abis. Si nu se cheama prostute, se cheama ne-constiente. O sa revin asupra subiectului, e foarte complex, am multe de spus – timp sa gasesc.

    • abis Martie 6, 2012 la 12:20

      Sunt de acord ca, moral vorbind, amandoi trebuie sa-si asume in mod egal consecintele.

      Insa (asa cum zicea si Dojo) situatia nu este echilibrata: femeia trebuie sa ia in calcul si posibilitatea ca el sa nu-si asume consecintele, asa ca e mai prudent sa fie ea prevazatoare decat sa se bazeze pe el, iar el sa o lase cu buza (si burta) umflata.

    • Mary Martie 6, 2012 la 12:36

      @Abis, bine ca am cazut de acord macar pentru partea morala.🙂

      Mai departe situatia desigur nu e echilibrata, mai ales ca ajungem sa comparam mere cu pere. Femeia se poate alege cu o sarcina si in doar 9 luni cu un copil. Iar barbatul cu o pensie alimentara pentru toata viata. De aceea e important pentru amandoi sa fie prevazatori si mai departe sa-si asume responsabilitatile in mod egal.

    • Nautilus Martie 8, 2012 la 09:02

      nu ar mai trebui sa existe copii nedoriti, parasiti prin spitale sau aruncati in fantani sau fetite insarcinate

      În cazul ipotetic în care „ea” nu ar privi sarcina (anunţată exact după momentul în care avortul nu mai este legal posibil😉 ) drept o metodă 99% sigură de a-l forţa pe fraier într-o căsătorie, într-adevăr nu ar trebui să existe.

      ~Nautilus

  4. Escu Martie 6, 2012 la 16:40

    Prefer sa dau cate 60-70 dolari pe 100 de prezervative durex ultra thin sau sensitive…cumparate de afara…decat sa pompeze ea pastile…care oricum au o gramada de reactii adverse.

    • Mary Martie 6, 2012 la 16:46

      sigur au reactii adverse. tu esti un educat, jos palaria😀

      daca nu te deranjeaza intrebarea, cum ai ajuns sa iei decizia ca e mai ok sa folosesti tu prezervativ decat sa ia ea contraceptive in fiecare zi?
      si daca tot te-am prins pe aici, ce parere ai despre asa zisa uscaciune care se simte in interiorul unui prezervativ, care uscaciune e motivul major invocat de barbati pentru a nu-l folosi?

    • abis Martie 7, 2012 la 08:27

      Mary, povestea aia cu uscaciunea e vrajeala pentru gasculitele de care vorbesti tu 🙂

      Diferenta dintre cu si fara prezervativ exista, este adevarat; insa nu-i chiar atat de mare incat sa justifice riscurile.

    • Mary Martie 9, 2012 la 12:43

      Mai, eu asa am inteles, cum ca barbatii se plang ba ca e prea stramt, ba ca nu simt nimic, ba ca e prea uscat.

      *Apreciez maxim raspunsul tau! (Apreciez maxim feedback-ul in ceea ce priveste orice simte un barbat.)

    • Marius Martie 7, 2012 la 08:43

      Exista diferenta, e adevarat, dar nu-i deloc mare.
      Iar de uscaciune … n-am vazut, n-am auzit.
      Vorbim despre ceva lubrefiat, nu?

    • Mary Martie 9, 2012 la 12:41

      Marius, din cate am inteles eu – mai ales ca e subiect de stand-up comedy, prezervativele sunt lubrefiate numai pe din afara, nu si prin interior. Sa nu fie adevarat?

      *Apreciez maxim feedback-ul in ceea ce priveste orice simte un barbat.

    • Marius Martie 9, 2012 la 13:26

      E o gluma treaba asta cu uscaciunea, de adus ca argument pentru fetele mai credule.
      Constructiv vorbind, prezervativul este rulat si se pune prin rulare inversa. In respectivul proces de rulare partea interioara este in DIRECT contact cu partea exterioara – cea despre care zici ca e lubrefiata.😀

    • Mary Martie 9, 2012 la 14:43

      Marius, mersi pentru explicatie, are sens ce spui tu! sa inteleg ca barbatii invoca motivele astea doar din pur egoism? fara baze solide? daca ar fi sa compari un act sexual cu prezervativ, cu unul fara prezervativ, cam ce procentaj de placere pierzi la folosirea prezervativului?

    • Marius Martie 9, 2012 la 15:31

      Barbatul e dator sa incerce!😀
      Dar ca senzatie e clar ca este o diferenta, nu pot estima in procente, dar as putea exagera ca e ca diferenta intre un dildo si un penis.😛
      Adica ambele pot fi faine, dar fiecare are specificul ei.😀

    • Mary Martie 9, 2012 la 16:08

      Mersi, mersi si iar mersi🙂

  5. Escu Martie 6, 2012 la 17:10

    Pai e simplu. In general prefer produse homeopate, cat mai naturale. Eu nu iau pastile, ma imbolnavesc rar. Vreau sa am langa mine o partenera sanatoasa. Simple as that. Mai bine prezervative decat pastile. De ce? E mai sanatos…
    Cu uscaciunea e vrajeala ieftina. Si de ce zic ca e vrajeala: pentru ca tine de obisnuinta. Cei care prefera 10 minute de placere (fara prezervativ) accepta in locul partenerei eventuale boli provocate de anticonceptionale/pastila de a doua zi.
    Altii zic ca nu simt nimic. Exista prezervative subtiri, si eu spun ca ei sunt nesimtiti egoisti. :))

  6. Sandra Martie 6, 2012 la 18:53

    Eu l-am lamurit o data pe un fost,usor si extrem de repede ca e musai sa folosim prezervativul, spunandu-i – Bre, daca raman insarcinata, eu il pastrez si matale platesti cresterea lui, nu ma doare ca nu vrei tu un copil acum-. A mers brici !

Lasă un răspuns

