legat de secs

dar nu numai

tu porti un prezervativ in portofel?

Femeie sau barbat, e esential sa ai in portofel un prezervativ. Nu stii niciodata cand si de unde sare iepurele, e bine sa fi pregatit. Si e bine sa nu te bazezi pe celalalt sa fie mai responsabil si mai pregatit.

19 responses to “tu porti un prezervativ in portofel?

  1. abis Martie 12, 2012 la 14:55

    Pe vremea cand nu eram insurat, aveam aproape mereu.

    Odata insa m-am facut de ras rau de tot pentru ca intamplator tocmai atunci nu eram „dotat” cu ce trebuie si taman atunci a sarit iepurele… Mai bine nu-ti povestesc…

    Acum, atat mi-ar trebui, sa-mi gaseasca nevasta prezervative prin buzunare🙂

    • Mary Martie 12, 2012 la 15:05

      mai bine povesteste-mi😀

    • Marius Martie 12, 2012 la 20:33

      Noi folosim prezervative, mi se par mai putin daunatoare pentru sanatatea ei decat anti-conceptionalele. Bine, noi avem si doi copii, poate voi mai vreti inca unul, dar la noi, dupa 2 cezariene ar fi destul de complicat(ca sa nu zic extrem de), asa ca ni se pare cel mai sigur si mai putin periculos cu prezervativ.
      Ca sa nu mai zic ca si actual sexual are numai beneficii de pe urma folosirii prezervativului.😉
      (durata marita, lubrefiere marita, intrare mult mai placuta)

    • Mary Martie 13, 2012 la 10:31

      la ce te referi prin ‘intrare mult mai placuta’? mai placuta pentru cine?

    • abis Martie 13, 2012 la 09:01

      In niciun caz in public.🙂

      Trebuie sa-mi fac curaj….

    • Mary Martie 13, 2012 la 10:27

      curaj gaina, ca te tai! LOL

    • Marius Martie 13, 2012 la 11:38

      Pentru amandoi.

  2. Descultii-europei Martie 12, 2012 la 15:37

    Si daca esti casatorit ce…eu am peste tot: in masina, la birou in portofel.
    Nevasta-mea stie de ele si din cand in cand le verifica data de expirare …chipurile e grijulie…. Eu cred ca le numara sa vada daca a disparut vreunul sau daca le-am inlocuit intre timo🙂

    • Mary Martie 12, 2012 la 15:57

      sigur ca le numara😀
      si desigur sunt foarte folositoare in cazul in care femeia a ales sa nu foloseasca pilula contraceptiva.

  3. Mimanu Martie 12, 2012 la 16:18

    Mi-as da foc la valiza direct, avand in vedere starea civila..
    „Ce-s cu astea?”
    ,,Pai.. pentru orice eventualitate”
    „Iti dau eu tie eventualitate..”😀

    Inaintea erei noastre, umblam si eu cu materiale de protectie la mine. Am intalnit odata o tipa care avea ea. Ce-i drept l-a scos inainte sa o fac eu. Mi s-a parut putin ciudat, ca o femeie sa poarte prezervative la ea. Probabil niste mentalitati bine intiparite in subconstient undeva..

  4. Escu Martie 13, 2012 la 19:05

    Un prezervativ ? :)))) Se vede cine joaca la grupa mica😛 Heh..ignore me, trolez si eu din cand in cand😛

    • Mary Martie 14, 2012 la 09:33

      inteleg escule unde bati. Si e ok. Unii au o viata sexuala foarte activa si inteleg ca u esti unul dintre ei. Altii o fac la intamplare, cand si cand, fara macar sa se astepte ca asa ceva li s-ar putea intampla. Si orice intre cele doua extreme. In fiecare caz e bine sa ai MACAR un prezervativ la indemana.

      Apoi sunt barbati care ‘pot’ multe numere unul dupa altul, caz in care evident are nevoie de mai multe pentru o singura ocazie. Fiecare isi stie nevoile, putintele si in functie de ele trebuie sa fie pregatit. eu zic ca un prezervativ avut la indemana e o alegere buna la modul foarte general. Si barbatii, si femeile ar trebui sa poarte unul asupra lor.

      Acum ma intelegi?🙂

  5. Escu Martie 15, 2012 la 20:10

    Marie cu palarie la cap…cum sa nu te inteleg? Te inteleg perfect, da totusi nu pricep cum de-ai scris tu atata…mai ales ca ti-am zis ca trolez :)))

    • Mary Martie 15, 2012 la 20:14

      nu te-am crezut ca trolezi😉
      te-am crezut numai pe jumate, pentru jumatea ailalta am scris…
      si-apoi mie mi-e drag sa scriu, orice ocazie e buna sa-mi astampar focul LOL

  6. Escu Martie 15, 2012 la 20:21

    Da..se pare ca nu sunt singurul care troleaza😛

  7. Laur Martie 29, 2012 la 02:52

    Mah, pana acum nu aveam. Din doua motive:

    1. Mai tot timpul am fost in relatii de lunga durata si nu foloseam prezervative, ca am sterilet si – oroare!! – am mers pe incredere ca el nu se culca cu tot orasul pe la spatele meu. Pana acum nu m-am imbolnavit.

    2. Pentru ca nu pot folosi prezervativele de latex pe motiv foarte serios de alergia naibii, care ma omoara daca pun unul din ala!! Si n-aveam bani sa-mi iau non-latex si oricum nu prea mai am chef de sex si-am facut foarte rar si tot asa.

    Dar acum am fost la clinica si mi-or dat gratis non-latexuri si port cu mine, numai de bucurie ca le am! (nu ca m-as astepta la ceva, ca n-am chef dupa cum am spus). Acum am atat de multe de folosit, ca pot organiza o orgie :)))) da’ tot degeaba ar fi.

    No, am intrat si eu in randul lumii🙂

    • sudanezul Aprilie 23, 2012 la 20:38

      pasarica ,cu scuzele de rigoare ,nu ai intalnit un profesionist ……si nu o sa te mai opresti din…….placeri . cu stima

Lasă un răspuns

