legat de secs

dar nu numai

dovezi, pentru ca mi s-au cerut!

Vorbeam ieri despre ceea ce simt femeile fata de propriul organ sexual, ca anume nu le place cam de loc cum arata, si mesajul a fost intampinat cu scepticism.

Eu, insider fiind, zic ca stiu ce vorbesc, ca am ajuns la concluzia asta dupa o jumatate de viata traita ca femeie (imi place sa cred ca voi mai trai inca 35 de ani!), printre femei si inotand in literatura despre femei, apoi navigand internetul pentru mai bine de 7 ani.

Dar mi se reproseaza ca nu prezint credibilitate. Am incercat sa gasesc ceva statistici si am gasit. Pe mine nu ma multumesc statisticile in primul rand pentru ca nu-s facute in Romania, iar eu ma adresez publicului roman, in al doilea rand pentru ca subiectul pe care il tratez aici e mult prea intim pentru femei si cu greu poti ajunge sa faci o femeie sa vorbeasca despre cele mai intime sentimente ale ei, cu atat mai mult cu cat este ceva de natura negativa despre ea insasi. E nevoie de un ambient deosebit pentru a reusi sa faci o femeie sa vorbeasca cu sinceritate despre asemenea intimitati, ambient prea greu de obtinut atunci cand se face un sondaj.

Totusi o sa va prezint intai ce am gasit in materie de statistici.

Analysis by level of knowledge about vaginal health (sursa studiului) plus cateva date despre studiu:

Mai departe o sa va arat cateva exemple gasite pe internet la o simpla cautare. O sa ma intrebati probabil de ce consider eu ca ce se gaseste pe internet are vreo relevanta. Iata si raspunsul meu: pe internet, la adapostul anonimatului, omul e cat se poate de sincer cu privire la aspectele astea atat de intim-negative, pentru ca doar asa poate primi niste raspunsuri sincere la o problema reala pe care nu o poate discuta offline, fata in fata cu alte persoane care fac parte din realitatea inconjuratoare, pentru ca asta ar aduce cu sine riscul, de fapt certitudinea ca va fi judecat, discriminat, atacat, dispretuit, marginalizat sand tocmai pentru problema pe care ar prezenta-o.

Iata deci ce am gasit la o simpla cautare pe google:

Această prezentare necesită JavaScript.

Mai am exemple pentru cine mai doreste.🙂

15 responses to “dovezi, pentru ca mi s-au cerut!

  1. Marius Martie 15, 2012 la 13:09

    Deci femeile educate nu o considera pe Dansa ca fiind nashpa? Si se simt ok cand o admira in oglinda.

    • Mary Martie 15, 2012 la 14:39

      deci femeile educate o considera pe dansa urata in proportie mai mica, respectiv 38% din cele intervievate.

      a se tine cont ca sondajul a fost facut pe segmentul de varsta 14-35.

      Asta cu admiratul in oglinda este, daca ma intrebi pe mine, o chestiune total separata.

    • z3talife Martie 15, 2012 la 16:29

      În ce mod este o chestiune total separată? Este totuşi vorba de aspect.

    • Mary Martie 15, 2012 la 16:31

      Pai te uiti fara nici o problema, in intimitatea a 4 pereti si in fata unei oglinzi te uiti si te admiri, indiferent daca nu iti place ce vezi. e asemanator cu curatatul nasului de muci, o faci si cu degetul cateodata, chiar cu placere, desi nu e nimic placut if you know what I mean.

      Faptul ca esti ok sa te uiti la organele tele in oglinda nu inseamna ca iti si place ceea ce vezi. sunt chestiuni diferite.

    • z3talife Martie 15, 2012 la 18:46

      (À la Marius) Recurg la definiţia cuvântului:
      A admira: A privi ceva cu un sentiment de încântare, de stimă.

      Marius a folosit cuvântul corect. Tu te referi la analizat, gen „îmi admir furunculul… tulai cât a crescut spurcatul”.

    • Mary Martie 15, 2012 la 20:42

      e putin mai cpomplicat, poti sa-ti admiri savarina si in acelasi timp sa nut-im placa, sa te complexeze prin prisma a ceea ce ar putea simti/gandi un barbat vazand-o.
      sigur o sa revin cu un articol explicativ. mersi pentru interventie, apreciez🙂

  2. abis Martie 15, 2012 la 14:16

    Din graficul ala eu nu inteleg ca „femeilor nu le place cum arata”, ci ca exista un procent carora nu le place – departe de 100%.

    Dupa ce expresie ai cautat in google, „i hate my vagina”?🙂
    Incearca o cautare si cu „love” in loc de „hate” si o sa gasesti deasemenea raspunsuri.🙂

    • Mary Martie 15, 2012 la 14:44

      asa e, e un stiudiu facut pe segmentul de varsta 14-53, pe continentul american, acum cativa ani buni. Intr-adevar procentajul nu se apropie de 100% in sondajul asta.

      Am cautat varianta „I love my vagina” si ce crezi? Am gasit diverse discutii, discursuri, piese, melodii, nu insa si tragedii. Pentru ca nici nu e normal sa se arunce lumea pe internet sa-si declare o mare dragoste pentru propriile organe🙂 . Ce am vrut eu sa subliniez e ca problema exista, si desi nu am cum sa demonstrez ca e atat de extinsa pe cat am declarat (majoritatea), ea exista si provoaca multa suferinta in randul multor femei.

  3. z3talife Martie 15, 2012 la 16:24

    IMHO tind să fiu de acord cu postul original – femeile sunt dezgustate de imaginea organului sexual propriu. Nu zic că se aplică la majoritatea sau minoritatea (studiul postat de tine are o credibilitate mai mare decât parerea noastră la un loc) dar ştiu sigur că au această problemă imaginară (pe bune, cum putem să o numim altfel?).

    Femeile care sunt de-a dreptul mândre de aspectul vaginului sunt rarisime. Mergând puţin pe aspectul psihologic, poţi să deduci validitatea afirmaţiei şi din faptul că procentajul femeilor care se masturbează este mai mic decât al bărbaţilor (căroră le lipsesc greţurile astea imaginare), iar frecvenţa cu care se masturbează este de asemenea mai mică. Mergând şi mai departe, dacă am analiza şi compara ritualul de masturbare dintre femei şi bărbaţi sunt sigur că am deduce că femeile au o atitudine mult mai rece faţa de propriul vagin în comparaţie cu atitudinea bărbaţilor faţă de „mândria” lor.

    • Mary Martie 15, 2012 la 16:38

      in sfarsit un comentariu pro! tks😀

      interesanta ideea de studiu asupra felului si frecventei cu care se masturbeaza femeile comparativ cu barbatii.

      pentru ca tot esti pe aici si esti barbat, poti sa divulgi acest mare secret barbatesc – care ar fi frecventa de masturbare a barbatilor? cu siguranta o sa revin asupra subiectului cu un articol separat🙂

  4. z3talife Martie 15, 2012 la 18:38

    Sunt sigur că o să găseşti statistici foarte clare pe net în privinţa asta. Eu sunt sigur că nu m-aş conforma nici la cele mai pesimiste statistici din moment ce practic într-o anumită măsură „sex transmutation”. Mai exact când sunt horny îmi redirecţionez energia înspre ceva mai productiv. You’ve read my blog, you know the point of it.

    • Mary Martie 15, 2012 la 20:54

      iti citesc blogul, dar inca nu pot spune ca te stiu binisor. aflu chestii noi la fiecare intalnire… Oricum esti prima persoana de gen masculin pe care o intalnesc care practica sex transmutation – incantata🙂

  5. descultii europei (@desculti) Martie 15, 2012 la 20:35

    nu inteleg de ce va bateti capul cu placutul asta?
    e suficient ca le place barbatilor cum arata savarina si restul e placerea voastra🙂

    • abis Martie 15, 2012 la 23:46

      Asta e cel mai bun raspuns! :))

      Pe bune, nici eu nu inteleg de ce si-ar face careva probleme cu placutul-neplacutul. E o chestie naturala, asa se nasc toti oamenii, unii au vagin, altii penis, toate veginele seamana intre ele (asa cum si penisurile seamana intre ele, difera poate marimea😉 ), ce atatea probleme ca arata nu stiu cum? Arata exact asa cum trebuie pentru a-si indeplini functia pentru care a fost proiectat.🙂

  6. Pingback: organul sexual feminin si frumosul in lumea moderna « legat de secs

Lasă un răspuns

