legat de secs

dar nu numai

organul sexual feminin si frumosul in lumea moderna

De ce conteaza, de ce consider eu ca conteaza ce si cum anume simt femeile in raport cu organul sexual propriu, ca tot vorbeam zilele trecute.

E simplu: sentimentele astea intime pe care femeia le traieste ii influenteaza viata sexuala: felul in care intelege activitatea sexuala, cantitatea de placere pe care e capabila sa o obtina si in genere orice tine de activitatea sexuala.

Lumea in care traim pune un pret si un accent prea mare pe frumusete, pe aspectul placut, pe mirosul placut, pe sunetul placut. S-a ajuns prea departe. Frumosul a surclasat naturalul si odata cu acest feneomen si viata intima a femeilor are de suferit prin efectele psihologice pe care le declanseaza.

Si ca sa fiu mai clara, o sa punctez cateva aspecte:

1. vulva nu trebuie sa miroase natural, natural nu e suficient de bun, natural nu e frumos. ca atare avem servetele odorizante, absorbante zilnice cu miros de viorele, mentosane pentru odorizat vaginul (!), geluri intime cu mirosuri diverse. Orice, numai sa nu miroase natural. Pentru ca naturalul nu mai e suficient. Curat nu e suficient, mesajul e clar: natural si curat nu e suficient de ‘frumos’.

2. Parul care creste natural si care are scopul lui precis, ei bine – parul asta nu e ok. Pentru ca nu atinge standardele de frumusete impuse de lumea moderna. Vezi reviste cu femei dezbracate si compari: ah, mie imi creste par si pe langa linia chilotului. ah, eu cand ma rad pielea nu arata asa de bine ca acolo. si daca ma rad, a doua zi a crescut la loc in mii de tepisori, ce fac eu, ma mai rad odata? dar daca o fac, o sa se irite pielea si o sa apara tot felul de zone inrosite. oare femeile astea din reviste cum naiba fac?? ce fac eu gresit? de ce nu ma pricep? Ok, hai sa il epilez. Ca tine mai mult. Dau o caruta de bani la cosmetica doar ca sa observ ca jumatate din par a fost spuls iar jumatate a fost doar rupt la nivelul pielii, asa ca reluam procesul cu rasul. Ah, mie imi creste mult prea mult par, ce ma fac? Sunt anormala? De ce creste par si pe picior in jos? cu el ce fac? E par pubian sau nu? evident sunt departe de standardele zilei, trebuie sa muncesc mult mai mult sa obtin un look care nu tine decat cateva zile, dupa care trebuie sa o iau de la capat. Oare de ce nu e ok sa fiu naturala, asa cum m-a lasat mama (natura)?

3. scurgerile. scurgerile sunt o realitate si conform standardelor estetice in lumea moderna, cu siguranta nu sunt nici frumoase, nici placute, nu la privit oricum. Dar ce ne facem, facem sex cu lumina stinsa ca pe vremea bunicii? Nu, ca sutem la alt nivel, este? Dar daca el vede ca azi scurgerile mele au culoare alba, ca sunt inainte de ovulatie? Samd. pot continua mult si bine.

Toate intrebarile astea trec prin capul femeilor caci vor sa fie frumoase. caci asa cere lumea moderna, sa fim frumosi din cap pana in picioare, sa mirosim frumos si sa fim total agreabili in orice pozitie si situatie. Iar frumusetea nu se pupa cu naturaletea. Natural organul sexual nu are un miros frumos, secretiile menite sa lubrifieze nu sunt nici ele tot timpul frumoase, zgomotele pe care le scoate nu sunt nici ele chiar muzica, parul nu e nici el perfect, iar pielea are cateodata defectele ei. Toate aceste naturaleturi se bat cap in cap cu normele estetice ale momentului. Asa ca femeia e intr-o continua lupta cu trupul ei si cu timpul pentru a se conforma standardelor. Si surpriza surprizelor e ca actul sexual se incapataneze sa nu apara atunci cand totul e perfect. Pentru ca sexul nu se prea face la comanda, nu in general. Si atunci femeia e condamnata sa nu se simta in regula, stas, la patru ace, perfect frumoasa chiar si acolo jos, e inevitabil sa se simta nu tocmai perfect pregatita de cele mai multe ori cand face sex. Si astfel intra in actul sexual, daca pot spune asa, cu frustrarea ca nu indeplineste toate conditiile de a fi super sexi si super atragatoare si super placuta. Un fir de par crescut care inteapa, care cu siguranta il va intepa pe partener, aduce cu el grija ca partenerul va judeca femeia ca nu-i suficient de ingrijita. etc, nu are rost sa mai continui, cred ca am reusit sa conturez ideea.

De asta e nevoie de putina constientizare a naturalului. Naturalul impreuna cu igiena si ceva kegel ar trebuie sa fie suficiente pentru o femeie. Cele trei elemente ar trebui sa fie suficiente pentru ca femeia sa se simta superba. odata ce femeia se simte superba in pielea ei, in naturaletea ei, devine irezistibila.

cu cat ridicam standardele de ‘frumusete’ mai sus, cu atat psihicul femeii va fi mai chinuit si cu atat ea se va departa de la satisfactiile si placerile vietii.

Pe de alta parte sunt convinsa ca barbatii nu au mare cunostinta de ce se intampla in capul unei femei cu privire la toata estetica asta moderna.

(surse imagini 1 2 3 4)

10 responses to “organul sexual feminin si frumosul in lumea moderna

  1. ella1d Martie 16, 2012 la 14:56

    Mi-a placut mult articolul asta! Mult! in cazul meu, da, asa e, asa simt, asa gandesc, desi imi dau seama ca nu-i normal.
    Imi place cum ai pregatit terenul pentru articolul asta, cum ai argumentat si explicat totul! La cat mai multe!

    • Mary Martie 16, 2012 la 15:05

      mersi ca ti-ai rupt din timpul pretios sa-mi lasi cateva cuvinte. Conteaza enorm, mai ales ca vine din partea ta🙂

      nu e normal. trebuie sa invatam ca naturaletea e suficienta. si odata cu increderea vine relaxarea, iar cu relaxarea vine starea aia denumita de atatia ‘sexi’, stare care nu are o definitie concreta🙂

    • Marius Martie 19, 2012 la 16:24

      Mie imi place „anormalitatea” ei.😛
      Nu ca naturaletea nu-i ok, dar daca faci niste eforturi, atata timp cat nu te afecteaza, atunci nu poate fi decat bine.😉
      Totul sta in echilibru.
      Adica sper ca ideea articolului nu e ca naturaletea e tot ce conteaza, si daca ne place sa fim si ingrijiti, pe cat putem, fara presiuni in sensul asta, atunci facem ceva gresit.

  2. Laura Martie 16, 2012 la 15:27

    Chiar imi place articolul,mi se întâmpla si mie ,cu parul pubian,zic ca nu e bine sa creasca,si trebuie epilat,

  3. ramona Martie 19, 2012 la 15:50

    felicitari! ai putut spune cu voce tare ce este in mintea fiecarei femei.
    ‘perfectiunea’ asta este foarte daunatoare sanatatii (mintale).

  4. abis Martie 20, 2012 la 09:52

    Si eu sunt incantat de pledoaria ta pro-natural.🙂

    Offfff…. De ce n-am cunoscut si eu la vremea mea fete ori femei care sa fie la fel de convinse de frumusetea naturalului? Dar nu, n-am avut norocul asta: am avut parte numai de mironosite care strambau din nas la pilozitatea mea faciala naturala (altfel spus, se codeau sa ma sarute daca imi lasam barba in stare naturala), care strambau din nas la o halena cat se poate de naturala si pretindeau sa folosesc apa de gura, guma de mestecat, periuta si pasta de dinti…

    Cica ele nu pupa asa ceva:

    Acum deh, eu ce sa zic… Unora le place mai mult sa pupe o bucata de piele decat un smoc de par – gusturile cica nu se discuta…

    • Mary Martie 20, 2012 la 13:23

      Gusturile nu se disputa, asa e…
      Cat despre halena, nu stiu cat e de naturala, din cate am inteles eu, e o problema de sanatate undevain sistemul digestiv.

      nu-mi dau totusi seama cat de serios vorbesti🙂

    • abis Martie 20, 2012 la 13:59

      Corect, ai dreptate – este cu p, nu cu c. Ca sa fie ca in latina… Imi asum eroarea 🙂

  5. yutero Aprilie 8, 2012 la 02:14

    Orice „reclama” tot la sex te duce (aduce)…

Lasă un răspuns

